פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת זוג נעליים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לקראת תחילת שנת הלימודים, ביקשתי לרכוש לילדי נעליים במבצע - זוג שני ב-39 ש"ח בסניף ראשון לציון של נעלי גלי. מצאנו 2 זוגות, והאחד היה חסר במידה 41.
נאמר לנו שנוכל להזמין ונקבל תוך יומיים-שלושה. לקחנו את שני הזוגות, והמתנו שנציג מגלי יתקשר אלינו, לאחר שבוע, מאחר ואף אחד לא התקשר, התקשרתי בעצמי והם לקחו את הבקשה שוב והבטיחו לחזור אלי. וכך, מאז ועד היום, כאשר אני מתקשרת לפחות פעם בשבוע ומשוחחת עם רוני, מנהל הסניף, (הוא הבטיח לי מספר פעמים שהוא שולח את הנעליים לסניף בנתניה-אנחנו גרים באיזור), ועד היום עדיין לא קיבלתי את ההודעה שהנעליים שלנו הגיעו ואני יכולה לבוא ולהחליף, ובינתיים, בתי מתהלכת בנעליים ישנות ולא יכולה ליהנות מזוג הנעליים החדשות אותן רכשנו ושילמנו בעבורן זה מכבר.
אינני חושבת שבגלי יודעים דבר על המושג "שירות", למעט פעם אחת שהתקשרו אלי והודיעו לי שהם הזמינו את הנעליים מסניף אחר, לא קיבלתי שירות אפילו פעם אחת. בדיעבד, גם בפעם הזאת בסופו של דבר הנעליים משום מה נעלמו ולא הגיעו לשום חנות. הנעליים החדשות והלא משומשות עדיין נמצאות אצלי ואני מקווה להחליף אותן בקרוב.

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה