פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון לקוי ושירות לקוחות מזעזע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
כנפי נשרים כתובת:
הר נוף סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני ואשתי רכשנו זוג נעליים עבור בננו בסניף הר נוף.
לאחר כחודשיים נהרסו ה"סקוצ'ים" בנעליים ונאלצנו לשלוח אותם לתיקון בחברה דרך הסניף שרכשנו את הנעליים.
נאמר לנו שתוך שבועיים לכל היותר יוחזרו הנעליים לסניף.
לאחר כשלושה שבועות שחזרו הנעליים הופתענו לראות את רמת התיקון הירודה של הנעלים.
בנעליים הוחלף הסקוץ' לצבע שחור במקום כחול שהיה מלכתחילה ונתפר בצורה כזו שממש "כיערו" את הנעלים.
אשתי התלוננה בפני מנהלת הסניף שלא נאותה לקבל את הנעליים בחזרה בכדי לשלוח אותם שוב לתיקון והפנתה אותה לשירות לקוחות של הרשת.
ניסינו ללא הצלחה להשיג את שירות הלקוחות של החברה במספר דרכים אך ללא הצלחה.

• נשלח מכתב דרך האתר לשירות הלקוחות אך לא התקבלה שם תגובה.
• הושארו מספר הודעות במענה של מחלקת הלקוחות בטלפון 03-9590512 אך לא חזרו אלינו.
• פנינו לסניף הר נוף וביקשנו שינסו עבורנו להשיג את מחלקת השירות אך ללא הועיל.

בסופו של דבר לאחר כחודשיים (אנו אנשים עובדים עם 4 ילדים בבית כך שלא הייתה לנו את היכולת לקפוץ לחנות לפני כן) ניגשנו שוב לסניף ופשוט דרשנו שהנעליים יישלחו שוב לתיקון. במפתיע חזרו שוב הנעליים באותה הצורה ללא שנעשה בהם כל שינוי.

כמו כן קיבלנו מגלי מכתב שבו נאמר שהנעליים נבדקו ונמצאו תקינות.

דרשנו שכספינו יוחזר היות וכבר עבר זמן רב ועתה אין לנו צורך בנעליים הללו כבר (מה עוד שהם הרסו את הצורה האסטטית של הנעל ע"י החלפת צבע הסקוץ' מכחול לשחור וע"י התפירה שהייתה במילים עדינות לא מקצועית כלל).

בתאריך ה- 13.5 קיבלנו שוב דוא"ל מהם שהתלונה נבדקה ע"י מנהל בכיר ותשובתם נשארה כפי שהייתה.
בתאריך ה- 14.5- התקשרתי לשירות הלקוחות (אני לא מגזים אך בכל התקופה הנ"ל התקשרנו עשרות פעמים למחלקת השירות לעולם לא ענו בטלפון ולעולם לא חזרו להודעות שלנו) השארנו הודעה שיחזרו אלינו אך כפי שנרשם הם לעולם לא ענו בטלפון ולעולם לא חזרו להודעות שהשארנו.
בתאריך ה- 15.5- שלחנו דוא"ל שיחזרו אלינו אך כרגיל ללא הועיל.
בתאריך ה- 17.5- שלחנו שוב דוא"ל תזכורת אך שוב ללא הועיל.
בתאריך ה- 22.5- שלחנו שוב דוא"ל תזכורת אך שוב ללא הועיל.
בתאריך ה- 30.5- שלחנו שוב דוא"ל תזכורת אך שוב ללא הועיל.
בתאריך ה- 7.6- שלחנו שוב דוא"ל תזכורת אך שוב ללא הועיל.

מיותר לציין שחוץ מהדוא"ל ששלחנו בחודש האחרון גם ניסיתי מס' רב של פעמים לתפוש אותם בטלפון ללא הועיל וגם השארתי מס' רב של הודעות.

אני ואשתי תמהים כיצד מחלקת שירות הלקוחות שאמורה להיות אוזן קשבת ללקוח בוחרת להתעלם מבקשות חוזרות ונשנות לחזור ללקוח לשמיעת תלונתו.

לאור העובדה שלקח זמן רב ללא כל תגובה ממחלקת שירות הלקוחות נאלצנו לרכוש זוג נעליים חדש עבור בננו.
אנו דורשים שיוחזר לנו כספינו ששילמנו עבור הנעלים היות ותיקון כבר לא יועיל לנו משום שכבר הגיע הקיץ ואין אנו זקוקים לנעלים כעת ובשנה הבאה הנעליים יהיו כבר קטנות עבור בננו.
כמו כן אנו מעוניינים לשוחח עם מנהל/ת מחלקת שירות הלקוחות על שירות הלקוחות שלא קיבלנו.

בברכה,
נגר רחלי וצמח
טל'- 02-5332677 / 0502070380

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה