נעלי גלי פיצפון שנקרעו לאחר חודש וחצי ושרות מבזה |
נושא התלונה: |
שבת 08 ספטמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יוספטל 92 קניון-בת ים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום,
ברצוני להתלונן על השרות הגרוע שקיבלתי בחנות שלכם בסניף קניון בת-ים .
לפני כחודש וחצי קניתי לתאומות שלי נעלי צעד ראשון . כלקוחה ותיקה שלכם מזה 14 שנים אני מתמידה לקנות לארבעת ילדיי נעלים רק בגלי בגלל האיכות . במהלך השנים בהם אני לקוחה שלכם לא הייתי צריכה להשתמש בשרות שלכם . הפעם שקניתי את הנעליים לתאומות שלי , לאחר חודש וחצי של שימוש בקושי ( בכל זאת, זה צעד ראשון והן הולכות מעט עם הנעליים) הנעליים פשוט נקרעו בפנים של הסולייה . ניגשתי היום ה-08.09.12 לסניף שרכשתי בקניון בת-ים בבקשה כי יחליפו לי את הנעליים . טיפלה בי יוליה סגנית מנהלת הסניף אשר התקשרה למנהלת הסניך ששמה גם יוליה לקבל את אישורה להחליף את הנעל , אך יוליה הסגנית אמרה לי שהיא לא יכולה להחליף את הנעל והיא תשלח את הנעל לבדיקה . אמרתי לה שאין לי עוד נעליים לשלוח את הילדה למעון מחר ואני מבקשת שלפחות יביאו לי זוג חילופי עד שהנעל הפגומה תחזור מהבדיקה . היא אמרה בטון לא יאה שאי אפשר שוב להתקשר ליוליה המנהלת ולהפריע לה בגלל נעל פגומה ! השארתי את הנעליים בחנות והיא אמרה שתוך 10 ימים הנעליים יחזרו מהבדיקה. התעקשתי שהיא תחליף לי את הנעליים כי לא ייתכן שאשאר בלי נעליים 10 ימים !
איך אשלח במהלך כל הימים הללו את הילדה למעון??? מדובר בתינוקת בת שנה וחודשיים שלא משחקת כדורגל עם הנעליים, אין זו אשמתי שיש פגם בנעל .
שרות זה אחד הדברים החשובים כשקונים מוצר. בכל זאת לא קניתי נעל בשוק . מעצבים , פשוט יצאתי בוכה מהחנות !
אין לי אפשרות לרכוש נעל חדשה לילדה ולכן, אבקש פיתרון מיידי לבעייה . בינתיים אני בלי נעליים לילדה . מקווה שפניתי לשרות הלקוחות תועיל כי השרות בחנות היה מבזה ומשפיל !
טופס תיקון מס' 78313
|
עלבון, כספי, |
סוג הנזק : |
החלפת הנעליים במידיי ולא לאחר בדיקה של 10 ימים ! אין לילדה נעליים ! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|