פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לביטול עסקה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
חצור הגלילית כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי 4 זוגות נעליים בתאריך 9/12/12 בשעה 17:45 בחנות גלי בחצור הגלילית, והחלטתי להחזיר 2 זוגות נעליים חדשות מהקופסא בלי להשתמש בהן, בתאריך 11/12/12 בשעה 09:00 הגעתי לחנות גלי על מנת לבטל עסקה ולקבל החזר בכרטיס האשראי מכיוון שהתחרטתי. אך הקופאית סרבה לכך בטענה כי עברו 48 שעות מהעסקה. בנוסף, מנהל הסניף עופר חטואל סרב גם כן לבטל את העסקה בגלל שטען כי עברו 48 שעות. מחישוב פשוט ניתן לראות כי בשעה שהגעתי טרם עברו 48 שעות מהעסקה.
על פי החוק מותר לזכות מוצר עד 14 יום מהעסקה.
יש לציין כי לא החזרתי את המוצר למחרת העסקה מכיוון שהייתי חולה בשפעת, ואף יש לי אישור מהרופא.

בנוסף, היחס בחנות הן מצד הפקידה והן המנהל היו מחפירים, ללא יחס אנוש בסיסי. אני באופן אישי יודעת כי ככה לא אמורים להתנהג ללקוח!!

אבקש מכם להתייחס לתלונה בכובד ראש, ולסייע לי לבטל את העסקה בכרטיס האשראי.
תודה
אליס ברזילאי
ביטול עסקה בכרטיס אשראי פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה