נעליים שנקרעו |
נושא התלונה: |
יום שישי 01 פברואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נעליים שנרכשו בסניף גלי הרצליה, 2 זוגות, אחת מהן נקרעה ונשלחה למח. שירות, לאחר שבוע חזרו אלי בתשובה שלא ניתן לתקן והפיצוי הוא 50% הנחה ברכישה הבאה, תשובה זו לא מקובלת עלי מאחר והקרע נוצר מסיבת מוצר ברמה נמוכה, ואין ברצוני לרכוש שוב את אותו מוצר בטח לא ב-50% הנחה. התקשרתי מס' פעמים למח' שירות השארתי נייד אך ללא מענה. סמוך לקנייה הנעל נקרעה/נפרמה, אני מצפה למינימום נעל חדשה ולא 50%הנחה על מוצר פגום ברמה זו.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|