פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק נעל שהתחייבו להחלפה יש מכתב בידי,אך בפועל לא מכבדים החלטות של מנהליהם-נסוגו מהמכתב נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
פרימן 20 בנין דרייב-אין סנטר א.ת.ישן מזרח,ראשל"צ-75358 כתובת:
קריון קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן תמצית ורק חלק מהטרטור שעברתי ע"י נציגי ומנהלי גלי/בריל תעשיות נעלים ולבסוף לא עומדים בהתחייבותם (מכתב בידי)!!

רכשתי נעלים 3/4 של האש-פאפיש מחברת גלי נעלים/בריל תעשיות נעלים,הנעל שימשה רק לימי גשמים ולשם כך נרכשה ולכן מצבם כמעט חדש.
לאחרונה הנעל החלה הסוליה להתפורר + סדקים של שבר הסוליה חלקם עמוקים מאד מה שמצביע על כשל ייצור בבחירת חומר הגלם לטיב ואיכות ,ואינו טועם לחברת האש-פאפיש המקורית מה שהוקבל לאיכות וזאת תוך זמן קצר ושימוש מועט.
ולכן פניתי לחנות הקרובה אלי 13.2.13 טופס תיקון מס 90330 ,הנעל חזרה עם תשובה שהנעל אינה ניתנת לתיקון תשובה טלפונית פניתי שוב לשירות לקוחות וביקשתי תשובה בכתב ורק ב-10.3.13 קיבלתי מכתב ותקצירו : " ואם אקנה נעל חדשה אקבל 30% הנחה למעט נעל קטרפילר ",
מאחר והנעל כמעט חדשה ,הרגשתי מקופח ומנוער ולכן פניתי להנהלה 28.2.13 במייל + תמונות של הנעל (אני יכול לשלוח גם לכם ).
וביום 11.3.13 נתקבל מכתב שתאריכו 3.3.13 ע"י מנהל התפעל גבי טופצ'י ובסיכום ענין נאמר: "החלטתי החלפתו אי לכך ,אתה מוזמן לסור עם זוג הנעלים לסניפנו שבקיריון בצירוף המכתב מקור זה ואישור ההנחה ששלחנו לך ולמוסרם לאחראית "
פניתי לחנות אך לא היו בנמצא נעלים 3/4 של האש-פאפיש (מגבלה מוכתבת) ,פניתי לשירות לקוחות וביקשתי אורכה לפי מכתבם הראשון מאחר וזה סוף עונה ואין כמעט נעלי חורף ,שם לא מצאו לנכון לקדם את הענין וטירטרו אותי לגלוש באתר האינטרנט שלהם לחפש ,לצערי שם כלל לא היו נעלים דומות או מקבילות לצנעל הנדרשת אלא רק נעלים חצאיות בלבד ,חזרתי אליהם אמרו --נחזור עם פתרון .
4.4.13 פנו מהחנות בקיריון הפתרון זיכוי לרכישה ע"ס 200 ש"ח ,בו בזמן שבאותו זמן נעלים של סוף עונה עולים 400 ש"ח דהיינו 50% ובזה למעשה מפרים את מכתבו של טופצ'י .
פניתי לטופצ'י במייל 7.4.13 על מנת שיכבד את מכתבו שלו עצמו ,אך שיתן פרק זמן על מנת למצוא נעל 3/4 שהרי אנחנו באופנת קיץ ואין כמעט חורף לא כל שכן האש-פאפיש שבמגבלה מוכתבת .
תשובתו של טופצי (אך לא איפשרו לשוחח טלפונית ) התעלם מסוגיית התחייבויותיו ממכתבו 3.313 מדבר על זיכוי כספי מבלי לציין סכום .
ניסיתי להשיגו טלפונית אך נבלמתי ע"י סוללת המזכירות והנ"ל לא חזר אלי ,כתבתי לו תשובה ומה עם התחייבותך המקורית ומהיכן התכתיב החדש ,הרי לא יתכן שלקוח קונה מוצר ,אך אחריות ושירות לא יכולים להסתיים לאחר הגיהוץ/תשלום !!!
מובן שלא נעניתי ,מחוסר ברריה הלכתי לחנות לממש את מכתבו תוך החלטה לקחת את הנ"ל שתתאים לרגלי ובהתפשרות ,כמובן לא היו נעלים תואמות מפעת סוף עונה והדלדלות מוצרים חורפיים ,ביקשתי להזמין דגם ממלאי הרשת אך אז הסתבר שגזרו את "פסק הדין" לגבי אין החלפה אלא רק זיכוי חלקי לרכישה וכן נאמר טלפונית למנהל האיזור בניגוד למכתב ,דהיינו אין תמימות דעים בין הגורמים השונים ,ואף מחליפים החלטות לפי מזג האוויר.
ניסיתי להשיג את מנל הטיפעול כמובן מתעלמים ולא חוזרים כתבתי מייל -תשובה אין

מיותר לציין שזו תמצית פניות ושיחות לשירות היו יותר עם הבטחות ואי ביצוען ,זלזול בציבור לקוחות ,כנראה שרק אתם יכולים להזיז את הנפשות הפועלות הרי לא נעים לפרסום בתקשורת ושם כולם משנים את טון הדיבור ומקיימים את חובתם כנדרש .

בברכה
חנוך
קרית חיים
052-8305533
טרטור ועוגמת נפש סוג הנזק :
לקיים התחייבותם מהמכתב ולהחליף לנעל מקבילה ככתוב תוך פרק זמן סביר מאחר ועכשיו עונת קיץ ומדובר בנעל 3/4 חורפית פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה