פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים לא תקינות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת העונה קניתי נעלי קייץ מהחברה במחיר מלא. לאחר חודש של שימוש החלטתי להחזיר אותן מכיוון שפעמיים לקחתי אותן לסנדלר בגלל שהן התפרקו. לאחר בדיקת מעבדה נאמר לי כי היה פגם בייצור והם מוכנים לתת לי זיכויי בגובה המחיר של הנעל כפי שייקבע בסוף עונה. עדיין לא הייתה סוף העונה. המחיר כבר ירד ועמד על 100 ש"ח אך הם היו מוכנים לתת זיכויי רק על 79 ש"ח כי זה מה שהנעל תעלה בעוד חודש. לא משנה שאני שלימתי על הנעל מחיר מלא. כמובן שלא הייתי מרוצה מהפיתרון ומנהל הסניף אמר שזה לא ממש מעניין אותו במילים הללו. כי הוא לא מאמין לי שהנעל אי פעם עלתה יותר מ- 79 ש"ח. דיבר בזילזול ורק לאחר שבדק במחשב לאורך העונה וראה שבתחילתה הנעל עלתה 179 ש"ח היה מוכן לתת לי זיכויי על 100 ש"ח. ביקשתי את אותה נעל בדיוק בלי זיכויי כי כבר בשלב הזה הבנתי שיותר נעליים בגלי אני לא אקנה אז לפחות אני אמשיך להינות מהנעל שכבר רכשתי והוא אמר שהוא יזמין לי את אותה הנעל מסדרת ייצור אחרת ויקראו לי שהיא תגיע. לא עבר חודש וגם הנעל ה"חדשה" התפרקה לאחר שהובטח לי בפירוש שהיא מסדרת ייצור אחרת. הנעל שמורה אצלי אך אני לא רואה טעם לפנות שוב לסניף ממנה נקנתה לאחר היחס המזלזל וצורת הדיבור אותה זכיתי לקבל בפעם הקודמת. אבל נחמד לדעת שזרקתי 179 ש"ח על נעל שלא זכיתי להינות ממנה כל העונה וגם לא בעתיד ושלאף אחד לא ממש אכפת מזה.
פתרון מתקבל על הדעת שהחברה יכולה להציע פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה