פרטי התלונה

תלונות קאטרפילר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הברזה של טכנאי של חברת דוקטור קומפורט נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏נובמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שדרות ירושלים 2 רמת גן כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

קיבלנו מיטה שהזמנו מדוקטור קומפורט כשבוע לפני תאריך האירוע הנ"ל, המיטה השמיעה רעשים בזמן ישיבה עליה מהיום הראשון, הודעתי לחברה על הרעש וביקשתי שישלחו טכנאי בהקדם, כשבוע לאחר מכן ביום שישי הנ"ל התקשרו אליי בשעה 11:57 על מנת להודיע לי שטכנאי יגיע באותו יום שישי בין השעות 14:00 - 17:00, אילו שעות שבדרך כלל בעלי ואני נחים בהם ( כל עוד אפשר), אמרתי שאין בעיה ונמתין לו, הגיעה השעה 14:00 והחלטנו להישאר ערים כי האמנו שהטכנאי יגיע בכל רגע או יצור קשר וחבל ללכת לישון ושיעיר אותנו, חיכינו וחיכינו ולא נחנו לרגע, הגיעה השעה 17:00 ואף אחד לא יצר עימנו קשר, מאוד התאכזבנו והתעצבנו שזה היחס שנותנים ללקוח. ביום ראשון בבוקר התקשרתי לחברה והם מצידם טענו שהטכנאי טוען שניסה להתקשר אליי ואני לא עניתי, טענתי שזהו קשר וכזב ואף הודעתי להם ששמרתי צילום של מסך ה\שיחות בפלאפון שלי מיום שישי על מנת להוכיח להם שהוא לא טרח להתקשר אפילו, מנהל החברה התקשר לאחר כמה ימים ואמר טכנאי יגיע מחר בין 2 ל 5 ואני שולח לףך מגיני מזרן כפיצוי קבלי זאת וזהו, אפילו לא טרחו לבדוק אם זה בסדר מבחינתי להיות בבית בין השעות האילו פשוט הציב לי עובדה, התקשרתי למשרד שוב ודיברתי עם המזכירה שם ואמרתי לה שבושה וחרפה שמנהל השירות כך מתנהג כלפי לקוחות. פשוט גרם לי להצטער שרכשתי ממנו מיטה, מדובר באדם מבוגר, דץי, אדם שלא ציפיתי ממנו להתנהג כפי שהתנהג, פשוט ירק לי בפנים. הגיע טכנאי וניסה לפתור את התקלה, לצערי תקלה זו עדיין נמשכת, הם מבחינתם אמרו שיחליפו לי מזרן במיטה אך עד לרגע זה לא חזרו אליי שוב על מנת לתאם.
בנוגע לפיצוי צר לי אבל לשלוח לי שני מגיני מזרן כפיצוי זהו לא פיצוי הולם, אני מאוד מאוכזבת מהחובר שירות שלהם. פשוט בושה וחרפה של עסק.
בתור אחת שעבדת בשירות לקוחות זו לא דרך לשרת לקוח זו דרך אך ורק לאבד לקוחות ועוד הרבה לקוחות אחרים.
פשוט אכזבה.
אני מצרפת לכן את מסך השיחות מהתאריך הנ"ל, תוכלו לראות בו שאכן התקשרו אליי בשעה 11:57 באותו יום מדוקטור קומפורט על מנת לתאם הגעה של הטכנאי לאותו יום ולאחר מכן לא התקבלה שום שיחה ממישהו אחר מלבד אבא שלי וחברה בשם אהובה. אבמסך השיחות לא ניתן לשנות או למחוק אף פרט כך שאין סיכוי ששיניתי בו משהו.

אני יודעת מה מגיע לי כפיצוי , קראתי באינטרנט ואף דיברתי ליאת המקסימה וליאורה ממשרדכם, אני מאוד אעריך את עזרתכן בנדון.
תודה ויום נעים
עלבון , בזבוז זמן סוג הנזק :
600 ש"ח ופתרון הולם לתקלה שלי, מבחינתי מגיעה לי מיטה חדשה תקינה. פתרון נדרש :

קאטרפילר שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות - קבוצת בריל שם ותפקיד:
קבוצת בריל עוסקת בביגוד והנעלה תגובה:
יש להפנות לבית העסק המדובר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה