פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לקוי ואי מתן פתרון הולם לבעייתי נושא התלונה:
‏שבת ‏21 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מתחם הG א.ת כפ"ס כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, ב20/8/10 רכשתי בסניף הנ"ל 3 גופיות. ב21/8/10 הייתי בסניף על מנת להחליף אחת שהיה במרכזה חור. בחור בשל אוראל שרעבי, הציג עצמו כמנהל הסניף (למרות שבקבלה מופיע שם אחר של מנהל הסניף) לקח את החולצה הריח אותה ואמר שיש לה ריח של סגריות ושאני אלך "לערבב" מישהו אחר. נדהמתי מהתגובה ויש לציין שלא לבשתי את החולצה לפני כן ,אם כי זה לא רלוונטי בכלל. כשביקשתי לדבר עם ממונה נענתי בשלילה כי הוא האחראי והממונה שוהה בתאילנד. פניתי עם הפנייה לשירות הלקוחות,ואכן חזרה אליי בתוך יום בחורה נחמדה בשם שיף. הפתרון שקיבלתי הינו ללכת לסניף ,למסור את החולצה לבדיקה ולחכות לתשובה,לאחר מכן לחזור לאסוף/להחליף את החולצה. כחברה שמכבדת את עצמה אינני חושב שאני צריך לתזז עבור דבר שמגיע לי וכל זה היה נמנע אילו מלכתחילה אוראל, שהציג עצמו כמנהל הסניף היה מקבל החלטה לשלוח לבדיקה.
עלבון סוג הנזק :
חברת לי קופר תספוג על חשבונה שליח שיקח ממני את החולצה לתיקון/בדיקה. פתרון נדרש :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
לי קופר שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה