פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות של מוכרים< נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בילו כתובת:
בילו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הייתי בתאריך הנ"ל בחנות לי קופר אאוטלט בשמרכז ביל"ו.
יש לציין שהגעתי במיוחד מבת ים לחנות זו.
ניגשתי למדפי הג'ינסים ותרתי בעיני אחר ג'ינסים שיתאימו לי, פתחתי ג'ינס שנראה לי והתייעצתי עם חבר שאמר שהוא יפה. ניגש אליי מוכר שאיני יודע את שמו אך אני יכול לתארו כבחור עם שיער שטני ארוך, ושאל אותי מה אני מחפש עניתי שאיני זקוק לעזרה ואני מעדיף לחפש בעצמי והוא עזב. קיפלתי בחזרה את הג'ינס משום שמידתו הייתה גדולה וניגשתי למדף של מידתי ולקחתי את אותו ג'ינס הנ"ל ופתחתי אותו בכדי לוודא שאכן מדובר באותו אחד.
תיכף ניגש אליי המוכר הנ"ל ושאל "כמה פעמים תפתח את אותו ג'ינס"? עניתי שאפתח כמה שצריך עד שאקנה אותו.
הוא ענה שאין צורך לפתוח ושהוא יראה לי את מה שאני רוצה. עניתי שאני לא זקוק לעזרה ושכל בגד שאני פותח אני מקפל ומחזיר למדף כך שאני לא גורם לו טרחה. הוא ענה שאם אני לא רוצה עזרה אז שלא אגע ושלא אקנה. עניתי לו בציניות אחלה שירות והוא ענה "כן אחלה שירות" ויצאתי.
יש לציין שהנני לקוח של החברה הנ"ל שנים רבות ואת רוב בגדיי אני רוכש מהם, אך בשירות כה גרוע ומעליב לא נתקלתי מעודי.
שלחתי מייל דרך אתר לי קופר עוד באותו היום אך לא נתקבלה תגובה מהם.
אם אצטרך אוכל להביא את עדות חברי להשתלשלות האירועים.
עלבון סוג הנזק :
שם אני כבר לא אקנה, טיפול משמעתי במוכר ופיצוי על הזמן המבוזבז ועל העילבון פתרון נדרש :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה