פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ג'יסים פגומים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
גן שמול כתובת:
גן שמואל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,אני מאוכזב קשות מהחברה וזאת למרות שאני לקוח ותיק שלכם וזו הפעם השנייה שאני מתאכזב מהאיכות של הג'ינסים אותם רכשתי במיטב כספי.רכשתי 2 גינסים באפריל השנה מגן שמואל,הגינסים נתגלו כפגומים וזאת לאחר שהצרתי אותם אצל תופרת והוספתי כסף על הרכישה,הגעתי לסניףבגן שמואל ולאחר בדיקה די ארוכה החליפו לי את הגינסים.כעת שוב נתקלתי בבעייה שבגללה החזרתי את הגינסים,הגינס נפרם -יוצאים לו תפרים והוא נראה רע מאוד!!אני לא מוכן לקבל שוב החלפה אני רוצה זיכוי כספי או שובר לרכישה בחנות אחרת שלכם,לדעתי בגן שמואל אתם מוכרים סחורה בסוג ב' ואני לא מוכן לזרוק את כספי!
מאחר ופניתי לחברה באתר צר קשר ולא קיבלתי מענה פניצי בעצמי לחנות.מנהל החנות ביקש לראות את הג'ינס ולכן נסעתי אליו במיוחד והוא אף הוד בפניי כי יש בעיה בסדרה הנ"ל.יום למחרת התקשר אליי וביקש כי אביא את הגינס לבדיקת מעבדה שלהם.כמובן שסירבתי כי אני מתחיל להרגיש שעושים ממני צחוק.
כמובן שאני דורש פיצוי על עוגמת הנפש והטרטור.
פנייה זו מועברת לארגונים צרכניים עד אשר אקבל את מבוקשי.אני מבקש זיכוי כספי מלא בגין הגינסים שניים שעלו 500 ש"ח ופיצוי ראוי על הטרטור ובזבוז הזמן שלי שעולה לי כסף.
כספי סוג הנזק :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה