פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם בבגד ים של לי קופר שנקנה באפרודיטה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף עונה קודמת רכשתי בגד יד של חברת לי קופר (דרך חנות של אפרודיטה), הספקתי ללבוש אותו מס' פעמים בודדות ובגד הים התפורר לחלוטין ואינו ראוי ללבוש.
פניתי לאפרודיטה, שהסירו כל אחריות לחלוטין וטענו שאין להם שום אחריות על המוצר (שנקנה בסניפם...), הפנו אותי לאחר מאמצי שכנוע לשירות לקוחות של לי קופר. ניסיתי להשיגם במשך יומיים, ביום השלישי הואילו לענות לי. ענתה לי פקידת השירות, שמיד חתכה את השיחה "אין לי שום אחריות על בגד ים מעונה קודמת", הסברתי לה שזה לא סביר ושמישהו יבדוק את זה, היא היתה מאוד קורקטית ומאוד לא שירותית ואמרה שאלו ההנחיות וזהו, אין מה לדבר על זה. כשביקשתי לראות היכן אמנת השירות שלהם, היא ענתה לי בצורה מזלזלת שהיא לא חייבת לי שום דבר והמידע לגבי השירות הוא מידע פנימי.. ואני חשבתי לתומי ששירות לקוחות זה משהו שקשור ללקוחות... שיא החרפה!!! פשוט תתביישו לכם על השירות העלוב ועל חוסר הרצון לקחת אחריות על משהו שאתם יצרתם.
2 החברות - גם לי קופר וגם אפרודיטה מוקצות מבחינתי מרגע זה, ואין מישהו מסביבתי שלא ישמע על זה.
חבל מאוד שאתם סמן שמאלי ועלוב בשירות לקוחות.
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר פתרון נדרש :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה