פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ג'ינס שהפך לסמרטוט נושא התלונה:
וייל אור שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אהלן
קניתי ג'ינס של lee cooper באחד מסניפיה בחיפה.
לאחר כשנה וחצי שאני הולך עם הג'ינס הוא החל להיקרע. בהתחלה נפתח קרע מאחורי הירך השמאלית, חשבתי שאולי קרעתי אותו בדרך כלשהי בטעות, אז הלכתי למתפרה ותפרתי אותו באמצעות פאץ'. כמה שבועות לאחר מכן נהייה אותו הקרע באותו מקום בדיוק בצד השני. תפרתי גם אותו.
לאחר עוד כמה שבועות נקרע עוד קרע באיזור הירך הימיני מקדימה ומשום שזה לא מספיק אז גם באיזור המפשעה נפער חור דומה.
מלבד זאת, גם בשני המקומות שבהן השקעתי כסף על מנת לתקן את הג'ינס נקרעו חורים נוספים מעל ומחת לחורים הישנים.
הג'ינס כולו קרוע בצורה שאני פשוט מתבייש שקניתי ג'ינס באיכות כזו. האיכות של הבד כל כך נמוכה שג'ינס מהשוק נחשב לסטנדרטים גבוהים ביחס אליו.
אני חייב לציין שיש ברשותי כמה וכמה ג'ינסים של חברת lee cooper ובאף אחד מהם אין שום בעיה, ואני מאוד מאוכזב מאיכות הג'ינס בספציפי הזה.

שלחתי מייל לחברה עם תיאור הבעיה שלי. הם הנחו אותי ללכת לסניף שבו קניתי את הג'ינס. אך בחנות התשובה שקיבתי ע"י המנהלת היא שאין בידה מה לעשות עם הבעיה שלי בגלל שהגי'נס כבר בן שנתיים, והפנתה אותי למספר שירות לקוחות שבו אין תשובה.

בקיצור לא רק שהמוצר של החברה פגום, גם השירות שלה ללקוחות הוא זוועה ומבייש חברה בגודל שכזה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני מצפה לקבל תמורה ראויה לכסף שהוצאתי לרכישת הג'ינס פתרון נדרש :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה