פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע וחוסר רצינות של מוכרים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מודיעין - קניון עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ראשית אני אפתח בזה שאני לקוח ותיק מאד של ליקופר וכל הגינסים שאני לובש הם מתוצרת לי קופר. לפני כחודש רכשתי שני גינסים בקניון מודיעין ולקחתי אותם לסידור מכפלת . עוד במהלך המדידות אצל התופר עף לי כפתור והעדפתי להגיע חזרה לסניף לצורך התיקון. במוצש הגעתי לאותה החנות ולצערי השרות אם אפשר לקרוא לו ככה היה תחת כל ביקורת על ידי הצעירה שעמדה בקופה, היא התייחסה לכך שזאת ממש לא בעיה , הרימה מעין מלחציים גדולים מצאה כפתור ממש לא תואם בגודל ובצבע וממש מעכה אותו על הגינס כך שכולו התעקם ומסרה לי את המכנס.(כל זאת לשביעות רצונה) לא הייתי מוכן לקבל את ה"תיקון" הזה ודרשתי לשלוח את המכנס לתיקון רציני בחברה אפילו חששתי שנגרם לו נזק ולטענתה אמרה שלמחרת על הבוקר יתקן את הכפתור המנהל שלה והכל יהיה בסדר. הזדמן לי להגיע ביום ראשון בערב וכלום לא נעשה , כשהיא ראתה אותי היא התקשרה למוכרן נוסף שאמר לי בטלפון שעד סופש הוא מבטיח לי שיתקן לי את הכפתור. מכיוון שכבר לא בטחתי ולא האמנתי לאף מילה שלהם פשוט לקחתי את הגינס איתי .מה שבטוח, שלקוח של לי קופר אני כבר לא ארצה להיות. אני מקווה שהמקרה שלי יועבר לאזניים המתאימות ותשפרו את השרות עבור הלקוחות שנשארו לכם... את חווית השרות שלי של חוסר אמון במוצרים ובאנשי המכירות אני כבר חוויתי.
עלבון סוג הנזק :
שיפור השירות ומן יחס הולם ללקוחות פתרון נדרש :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה