פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כשלון תמורה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 14.1.12 רכשתי 2 זוגות מכנסי ג'ינס בחנות נשוא התלונה.
ביום 21.1.12 חזרתי לחנות עם 2 זוגות המכנסיים על מנת להחליף זוג אחד כיוון שהתרחב.
באותו המועד שאלתי את נציגת החברה אם להחליף גם את הזוג הנוסף, כיוון שטרם לבשתי אותו וחששתי שגם הוא יתרחב בעתיד.
נציגת החברה אמרה שאין כל חשש ושהיא תיצור עימי קשר כאשר המכנס יהיה מוכן.
ביום 2.2.12 לאחר וגם הזוג הנוסף התרחב, חזרתי שוב לחנות על מנת להחליף גם את הג'ינס הנוסף ובין לבין נודע לי כי הג'ינס הראשון חזר מתיקון והוא נמצא בחנות.
לא למותר לציין כי נציגת החברה לא טרחה להודיע לי כי הג'ינס מוכן וזאת בניגוד להבטחתה.
ביום 18.2.12 חזרתי לחנות על מנת לקבל את הג'ינס הנוסף אשר היה בתיקון אולם נמסר לי כי הג'ינס אינו מוכן כיוון והוא נמצא "בבדיקת מעבדה".. ושוב, בניגוד להבטחת נציגת החברה כי הג'ינס ישוב מתיקון "עד 14 ימים".
ביום 24.2.12, לאחר ועדיין לא "חזר" המכנס שלי מתיקון, חזרתי לחנות ודרשתי את כספי בחזרה או לחילופין מכנס חדש ואינו פגום.
בקשותי נפלו על אוזן ערלה ובגסות נשלחתי מהחנות.
רק ביום 26.2.12 קבלתי (בפעם הראשונה מתחילת הסאגה) טלפון מנציגת החברה אשר מסרה לי כי המכנס חזר אך לא מאשרים את תיקונו או החלפתו במידה קטנה יותר.
תלונתי היא על השרות המחפיר לו זכיתי מנציגת החברה אשר הציגה עצמה כ"מנהלת החנות" וכי לאחר תקופה של חודש וחצי מאז רכשתי את המכנס, לבשתי אותו רק פעם אחת ולא זכיתי לקבלו מתוקן כתמורה לכספי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכנס הפגום + שיפור מיידי של השרות פתרון נדרש :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה