פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא הוגן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי לערך רכשתי 2 ג'ינסים בלי קופר במסגרת מבצע

לג'ינס אחד נפרם חור במכנס כבר בשבוע הראשון לקניה.
השני עבר כביסה ראשונה בתאריך ה3 למרץ (כביסה עדינה 30 מעלות) ואיבד את כל הצבע שלו (מדובר בג'ינס שחור עם ציפוי מבריק)

באותו יום לקחתי את הג'ינס השחור לסניף נתניה (קניון השרון) היכן שקניתי אותו.
(את הג'ינס הכחול תקנתי בזמנו אצל התופרת שלי)
המוכר אמר שאין לו סמכות לעשות כלום ושהוא יראה את זה למנהלת שלו למחרת היום והיא תעדכן אותי (אמר שיכול להיות שיצטרכו לשלוח את הג'ינס למעבדה... )

עברו 5 ימים ולא שמעתי מהם כלום, הגעתי אתמול לחנות , המוכרת שהייתה שם אמרה שלא היו אמורים ליצור איתי קשר וששלחו את הג'ינס למעבדה ששם יבדק אם מגיע לי פיצוי.

אני לא מבין כמה דברים: למה ג'ינס של חברה נחשבת מאבד מצבעו אחרי כביסה עדינה אחת, 2 למה אני צריך להמתין כל כך הרבה בשביל לקבל מה שמגיע לי? - בגד תקין ושמיש.

ברצוני לציין שלפני כמה שנים דבר דומה קרה לי בקסטרו והם החליפו לי את הבגד במקום, ללא מעבדות, בדיקות וטירטורים.
כספי סוג הנזק :
החלפת הג'ינס פתרון נדרש :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה