|
|
|
|
|
|
אי שביעות רצון מאיכות הג'נס ואי מתן שירות |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי ג'נס במבצע 2 ב 400 , ג'נס אחד שרכשתי יש לו בעיה ברוכסן וכל הזמן הוא נפתח לי . איני יכולה לנצל את הג'נס שקניתי וליהנות ממנו כלל מהיום הראשון שרכשתי אותו . פניתי לפני כשבועיים ל צור קשר באתר החברה ולא יצרו איתי קשר עד היום . מה אני אמורה לעשות ? מה שבטוח בתור לקוחה של שנים בלי קופר אני לא אקנה שם יותר .
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי על הג'נס או החלפתו באחר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
לי קופר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|