פרטי התלונה

תלונות בריל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סנדל באיכות גרועה נושא התלונה:
צדוק גוליה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏06 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 7/5/2010 קניתי לבן שלי סנדל גבר ,הוא נעל אותן שבוע והסנדל ניקרע
ניגשנו לחנות בראשון לקבל סנדל אחר ,הם ביקשו את החשבונית והבת שלי אמרה ההורים בחו"ל ואין חשבונית,היא נאלצה לקנות סנדל אחר ,חזרנו מחול ב-6/6/2010
ניגשתי עם החשבונית לחנות ,ונאמר אין מה לדאוג אנו נישלח לך זיכוי,אחרי שבועיים ניגשתי שוב ,והם הוציא לי את הסנדל ונאמר זה תוקן.אמרתי שאני לא רוצה את הסנדל הוא מאיכות גרועה ,ויתרה מזאת קנתי אחר ממקום אחר ,ואני מבקשת זכוי
הם היפנו אותי לישרות לקוחות ואמרו את צודקת תילחמי אנחנו לא יכולות לעשות כלום.פניתי לגב' שי לי קליין ולאחר ויכוח לא קטן ,אמרה לי אני שולחת לך זיכוי ,אנחנו לא מחזירים כסף הסכמתי איתה וחיכתי לזכוי יום למחרת אני מקבלת מכתב "הסנדלים מתוקנים בחנות סליחה"ושובר הנחה של 15% ,פשוט היא רימתה אותי ושיקרה כתבתי לה שוב ודיברתי איתה היא ענתה לי בחוצפה ולא רוצה להקשיב.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בריל שירות לקוחות

, תגובה:
בריל שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה