פרטי התלונה

תלונות בריל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סנדלים שנקנו "ברשת ניין ווסט" שבבעלות חברת הנעליים "בריל"b נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ניין ווסט "לב המפרץ"-חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אני מבקשת את עזרתכם בטיפול בענייני . בתאריך ה6.7.2010
רכשתי זוג סנדלים דגם "מודרנייז "ברשת "ניין ווסט" בחנות הרשת בקניון "לב המפרץ " ליד חיפה .לאחר הפעם השנייה שנעלתי אותם , הרגשתי שהנעל התרחבה . בחנתי את הנעל וגילתי לתדהמתי שהבד שעוטף את הרוכסן ומאפשר פתיחה וסגירת הסנדל נמתח ועומד להקרע.
בתאריך 23.07.10.שבתי לחנות שבה רכשתי את הסנדל המוכרת קיבלה אותם מסרה לי שובר מספר 3413 ואמרה שהם יימסרו לבדיקה. ביקשתי לשוחח עם מנהלת החנות ונמסר לי שהמנהלת תעדר לשבוע . בקשתי לקבל את התשובה בהקדם .
לאחר 10 ימים התקשרתי לחנות ובקשתי לשוחח עם המנהלת שלא ידעה במה מדובר . תשובתה הייתה שהסנדל כבר חזר מבדיקה בהמלצה לתקן.אינני מעוניינת בתיקון , כך ציינתי בפניי מנהלת החנות מהסיבות הבאות:
1.הנעל נקנתה חדשה יש בה פגם שהתגלה בזמן קצר,ציפייתי הייתה לקבל זיכוי
2.בברור שעשיתי ברשת ניין ווסט העולמית הדגם שרכשתי אינו מהעונה הנוכחית!
הרשת הציעה אותה למכירה כדגם "חדש" ויקר.
3. הרשת אינה מוכיחה את אמינותה לאור הטפול הלקוי עד כה . אני חשה מרומה ומאוכזבת לאחר הרכישה של מוצר זה.
בקשתי ממנהלת החנות לדבר עם דרג בכיר יותר , והיא טענה שהדבר היחיד שיש באפשרותי לעשות הוא לדבר עם שרות הלקוחות.
נמסר לי מספר טלפוני של שרות הלקוחות03-9590512
זהו מענה קולי !ולא אנושי.
מנהלת החנות אמרה שהם חוזרים תוך יום או שניים . השארתי הודעות בתאריכים 2-3.08.
.עד היום לא חזרו! (מנהלת החנות הבטיחה שהם חוזרים "תוך יום יומיים") כמו שאומרים" איפה דיבורים, איפה נעליים?!"

לדעתי מנהלת החנות ,שרות הלקוחות של הרשת ,"נעליי בריל" אחראים על שרות ללקוח עד הסוף! הרשת הבינלאומית מתיימרת בתודעת שירות גבוהה , בנעליים איכותיות שלצערי לא באו לידי הוכחה מספקת במקרה זה .
מבקשת לסייע לי בפתרון העניין ולפרסם מקרה זה לטובת הלקוחות .
עוגמת נפש סוג הנזק :

בריל שירות לקוחות

, תגובה:
בריל שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה