|
|
|
|
|
|
שרות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הנדון : תיקון לקוי מתחת לכל ביקורת
בהמשך למכתבכם מיום ה-10.08.2010
הסנדלים שרכשתי ובהם היה פגם ,נמסרו לתיקון בחנות "ניין ווסט" בקניון "לב המפרץ"בתאריך 9.8.10 .
v כאשר קיבלתי אותם בחזרה התברר שהתיקון שבוצע בהם היינו לקוי ביותר והסנדלים בפועל נהרסו לחלוטין .להזכירכם מדובר בסנדלים שנרכשו בעלות גבוהה 359 ש"ח וננעלו פעמיים בלבד.
v מצורפות תמונות של הסנדל לאחר התיקון.
v אף אישה לא הייתה מעלה על דעתה לקנות סנדלים ולנעול אותן כפי ש"תוקנו".
v כפי שנראה בתמונות מדובר בתפירה גסה, שוליים פרומים וחתוכים ברמת גימור גרועה ביותר.
קניתי נעליים איכותיות ברשת שמתימרת להיות איכותית ובעלת שירות הולם(??).
בפועל התברר כי הנעל הפגומה תוקנה בתיקון מאולתר, לא מקצועי
שכאילו בוצע אצל סנדלר חובבני.
כל יחסכם, בטיפול הנדון היינו לקוי מתחילתו ועד עכשיו.
הריני דורשת מכם לזכות אותי תוך 14 יום בסכום המלא של הקנייה
ולא אסתפק בפחות מזה.
במידה ולא אקבל אישורכם לאמור בתום תקופה זו, בכוונתי לפנות
לבית המשפט לסעד ופיצוי הולם הן על הנזק והן על עגמת הנפש
שגרמתם לי עד כה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בריל שירות לקוחות
, תגובה:
|
בריל |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|