פרטי התלונה

תלונות בריל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פשוט בושה וחרפה של התנהלות... נושא התלונה:
שלום חגית שלום שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏09 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים קנינו אחותי, אני ואימי נעליים של החברה המוכרת האש פפיס מהמשביר לצרכן בקניון הנגב, אחותי שמידתה קטנה נאלצה לקחת את הנעל היחידה שהייתה שם מונחת בתצוגה היחידה במידה 36, רצוי לציין שכבר אז התלבטנו רבות כיוון שגוון הנעליים היה שונה אחד מהשני במקצת, אך בגלל שהיא רצתה כל כך את הנעל החליטה להתפשר, הנעל נקנתה במחיר מלא של 240 ש"ח, כעבור כחודש אחת מהנעליים נקרעה ואחותי שהיא בחורה הגונה ולא בעייתית ניגשה לסניף המשביר בבאר שבע( היא גרה ברחובות), ושאלה מה ניתן לעשות עם הנעל הקרועה, והם כמובן לא חשבו שאולי כדאי כבר אז להחליף את הנעל שלחו את הנעליים לתיקון ורק אחרי חודש בערך היא קיבלה אותם לסניף רחובות (אחרי תחנונים וממש תחושה שהם עושים טובה), אחותי נעלה את הנעליים שוב פחות משבועיים ומה קרה שוב שלא להפתעתנו? התיקון שתוקן נקרע, וגם הנעל השניה נדבקה מהנגיף וגם היא נקרעה! הפעם נכנסתי לתמונה מאוד כעסתי מההתנהלות שלהם. שלחתי את אחותי לסניף רחובות ואמרתי לה שתדרוש בכל תוקף זיכוי עבור הנעל! בזבנית הנחמדה אמרה שהיא תעביר את הפניה לסוכן, כעבור יומיים היא קיבלה תשובה שלא ניתן להחליפן אלא לתקן אותן שוב בלבד כי כך הסוכן של בריל החליט. אני כעסתי מאוד והתקשרתי לסניף המשביר ברחובות ודרשתי לדבר עם המנהלת מישהי בשם זהבה, לאחר ניהול משא ומתן עם מספר גורמים, ניתנה לי הזכות לשוחח איתה. הדברים שהיא אמרה הם גם נושא לעילה בושה וחרפה שמנהלת סניף כל כך גדול מדברת ומתנהגת כך היא טענה שהיא לא ראתה כלל את הנעליים, ושאם הסוכן החליט לא לזכות אז שאדבר איתו ( כאילו שקניתי ממנו את הנעליים.) אחר כך היא ביקשה שיביאו לפניה את הנעליים והיא אמרה ואני מצטטת" מה זה את ראית את הנעליים? הן הרוסות לגמרי, בטח שהוא לא ירצה לזכות... היא חרשה עליהן מה זה את חושבת שההאש פפיס זה מבטון? זה הגיוני לחלוטין יש אנשים שמזיעים הרבה ברגליים ולכן הן נקרעות, גם אחרי חודשיים של נעילה" אני לא הבנתי איך אפשר לחרוש על נעליים שהיו רוב הזמן בתיקון, וחוץ מזה שראיתי את הנעליים והן לא מה שהיא תיארה, חוץ מזה שההאש פפיס לא אמור להקרע אחרי חודשיים לשם מה אני קונה נעל ב 240 ש"ח.
אמרתי בסוף השיחה לגברת זהבה שאני מעוניינת להקליט אותה אומרת לי שהיא עשתה כל מה שביכולתה לעזור לאחותי בתור לקוחה שקונה כל הזמן מהמשביר, והיא פשוט אמרה את לא תקליטי אותי וניתקה לי את הטלפון בפרצוף! עד היום אני משאירה הודעות בשירות הלקוחות של המשיר ואף אחד לא טורח לחזור פשוט בושה. במקביל כמובן החלטתי שאני פונה לחברת בריל השארתי הודעה ויאמר לזכותם שהם חזרו אליי, הטלפנית ששוחחה איתי הייתה מאוד נחמה היא האזינה לי בקשב ויכולתי לראות דרך הטלפון את ההנהון שבראשה, אך לא חזרה אליי למרות שהבטיחה. היום קיבלתי מכתב מחברת בריל שבו כבו כתוב כי הם בדקו את הדברים - (הנעליים אצל אחותי לקחנו אותם מרוב כעס בלי תיקון), ושהם החליטו לתקן את הנעליים ובמילים עדינות הם כתבו שאגיד תודה שהם בכלל מתקנים לי בחינם, הם צרפו למכתב תלוש שמקנה לי 15 אחוז הנחה בביגוד שלהם בסולוג ( יש לי כבר 30 אחוז דרך חבר) באמת נראה להם שאכנס לקנות שוב מהסחורה שלהם.התקשרתי שוב השארתי את פרטי שיחזרו אליי ןעדיין לא חזרו, ומה שאומר כשיחזרו זה שני הכרזתי מלחמה, יש אמת באמתחתי ולא אתן להם לעשות דבר כזה לאחותי, שחסכה את מיטב מעותיה כדי שיהיה לה עם מה ללכת בקיץ.
גם עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :

בריל שירות לקוחות

, תגובה:
בריל שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה