פרטי התלונה

תלונות בריל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעל פגומה שהחברה לא מעונינת לתקן/להחליף או לזכות. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דפנה ר"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.12.10 קנינו שני זוגות נעליים בחנות גלי -דפנה ר"ג לבננו בן ה- 4 (ולאחיו הקטן) לאחר פחות משבועיים, הסוליה הקדמית התחילה להתקלף ולהיפרם. הלכנו לחנות ותיארנו מה קרה. הם שלחו את הנעליים לחברה כדי שיבדקו אותן. לאחר כשבוע פניתי בעצמי לחנות כדי לברר האם יש תשובה מהמעבדה כיוון שלא התקשרו אלי מהחנות, כשהגעתי אמרו לי שהנעליים חזרו, ושלאחר בדיקה הוחלט שאי אפשר לתקן את הנעליים וגם לא להחליף אותן, וייעצו לי להתקשר לשרות לקוחות. שרות הלקוחות של חברת גלי זה בושה בפני עצמה. אין נציג שרות שאפשר לדבר איתו, צריך להשאיר הודעה במשיבון ולקוות שיחזרו אלייך. בפעם השלישית שהשארתי הודעה חזרו אליי ,תיארתי בפני הנציגה את הבעיה, והיא אמרה שהיא תתקשר אליי בהמשך עם פרטים נוספים. כמובן שזה לא קרה. לאחר כשבוע קיבלתי מכתב מגלי, שאומר: " עולה כי הליקוי אשר נוצר בזוג הנעליים אינו ניתן לתיקון ו/או שיפוץ ע"י הרשת". צריך לציין שבמשך הזמן שבו זוג הנעליים היה במעבדה ובחנות, רכשנו לבנינו זוג נעליים חדשות (מחנות/מותג אחר). כנראה שאיכות הנעליים של גלי לא ממש עומדת בראש סדרי העדיפויות שלהם - כמו גם השרות שהם נותנים ללקוחות שכבר קנו נעליים. לא נראה לי הגיוני שנעל צריכה להתפרק לאחר שבועיים.
אני דוחה את ה"מחווה של רצון טוב" לגבי הנחה חד פעמית של 25% ברכישה הבאה, מהסיבה הפשוטה שאני לא מתכוון לקנות יותר נעליים בחנויות גלי, אם זה היחס ואופן הטיפול שלכם ואם זאת האיכות של הנעליים, אני לא מעוניין לקנות אצלכם שוב. לא אני ואף לא אחד מבני משפחתי וחבריי, שכמובן כבר הוזהרו ושמעו על המקרה המזעזע שעבר עלינו. אני דורשת לקבל תגובה מיידית ממח' גלי , החזר כספי מלא ופיצוי הולם לעוגמת הנפש שעברתי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא ופיצויי הולם פתרון נדרש :

בריל שירות לקוחות

, תגובה:
בריל שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה