פרטי התלונה

תלונות בריל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים פגומות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
פולג נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:

ב – 16/12/2011 רכשתי זוג מגפי עור בכ – 1000 ₪ חדשים בחנות NINE WEST במרכז "ביג" באזור התעשייה פולג בנתניה. כששאלתי במעמד הקנייה לגבי מדיניות האחריות אמרו לי שיש אחריות לחצי שנה על כל פגם שיתגלה בנעל.
הלכתי עם זוג הנעליים כ – 20 פעמים בלבד לפני שהתחלתי להבחין שהעור בנעל השמאלית מתחיל להתקלף בחלק הפנימי של המגף.
ניגשתי לחנות ממנה קניתי את זוג הנעליים בתאריך 5/2/2012 (חודש וחצי אחרי) וביקשתי כי הנעליים יוחלפו בזוג חדש או שאקבל זיכוי כספי משום שלדעתי היה בלתי אפשרי לתקן את הפגם בשל מיקומו וסוגו). מנהלת הסניף הסבירה לי כי על מנת שדבר כזה יוכל לקרות היא חייבת לשלוח את הנעליים לבדיקה ברשת וכי תוך שבוע יחזרו אליי עם תוצאות הבדיקה.
אחרי שבוע כשלא חזרו אליי, התקשרתי ונתבשרתי באותו יום 12/2/2012 שהנעליים חזרו מתיקון ואני מוזמנת להגיע ולקחת אותם.
הגעתי בשעה 20:00 באותו יום אחרי יום עבודה ארוך רק כדי לגלות שהנעליים לא באמת תוקנו והקילוף בנעל נמצא.
כשאמרתי שהתיקון לא לשביעות רצוני תקפה אותי המוכרת והטיחה בי שאני זו שגרמתי לקילוף בכוונה...

מיותר לציין שאין לי עניין בקילוף נעליים וכל שרציתי הוא ליהנות מזוג נעליים יקרות מאוד שרכשתי במיטב כספי.
ביקשתי לדבר עם מנהלת החנות משום שהמוכרת הסבירה לי שרק בסמכותה לאשר זיכויים או החלפות במקרים כאלו, המוכרת שדיברה עם מנהלת החנות בטלפון בעודי בחנות סירבה להעביר לי אותה וטענה שהיא תחזור אליי ביום שלמחרת. כמובן שהמנהלת לא טרחה לחזור אליי ורק לאחר כ – 20 שיחות טלפוניות שביצעתי לסניף ענתה המנהלת בסניף וטענה באוזניי כי מי שיכול לעזור לי הם רק שירות הלקוחות של הרשת.
אחרי שלושה ימים של ניסיונות כושלים להשיג נציג שירות לקוחות של הרשת השארתי הודעה במשיבון הקולי שלהם. חזרו אליי ישירות למענה הקולי שלי לאחר שלושה ימי עסקים ומאז לא ניתן להשיג את תגובתם למרות מספר גדול של הודעות שהשארתי במענה הקולי שלהם.
לצערי, אנחנו יותר מחודש לאחר שהחזרתי את הנעליים הפגומות לחנות ממנה נקנו (בה הם עדיין נמצאות) ולי אין מגפיים לנעול במהלך החורף 
עוגמת נפש סוג הנזק :

בריל שירות לקוחות

, תגובה:
בריל שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה