פרטי התלונה

תלונות בריל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובה שלילית בקשר להחלפת נעליים עקב טעות מוכרת בסניף ניין ווסט נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי האחרון 31.5 קניתי נעליים בסניף ניין ווסט בהוד השרון. קניתי שתי זוגות נעליים מידה 38 (לפי המידות שלכם 37.5). הגעתי הביתה וביום שבת (יומיים אחרי) הלכתי עם אחד הזוגות. הנעליים נורא לחצו וגרמו לשלפוחיות. כשהגעתי מדדתי את הזוג השני כדי לראות אולי כדאי להחליף לפחות את הזוג החדש. להפתעתי הזוג השני דווקא היה נוח וכשבדקתי את המידת ראיתי שהנעליים איתם הלכתי באותו היום היו במידה קטנה יותר ולא תאמו את הרשום על הקופסא.אני סטודנטית בבאר שבע ולכן פניתי לסניף הקרוב. המוכרת הפנתה אותי לשרות לקוחות וטענה שלמיטב ידיעתה אין אופציה להחליף את הנעליים. שרות לקוחות נתנו לי תשובה לא
מתקבלת שבגלל שנעלתי את הנעל אין באפשרותם לפצות אותי. הרי במקרה ולא הייתי נועלת את הנעל לא הייתי יכולה לדעת כי הייתה טעות (אני שוב רוצה לציין כי כל הקופסא הייתה רשומה המידה הנכונה). אני מצפה לכך שתאפשרו לי להחליף את הנעל למידה המתאימה. אין זה הגיוני שיומיים אחרי קניה ארגיש כי הוצאתי סכום כסף לא מבוטל על נעליים אשר קטנות עלי במידה עקב טעות מוכרת.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בריל שירות לקוחות

, תגובה:
בריל שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה