קלקולם של עגלת תינוק +כורסת הנקה |
נושא התלונה: |
אלקסלסי מרלן |
שם/כינוי: |
יום ראשון 20 יולי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' המרכבה 31 |
כתובת: |
חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב-20.07.08 עשיתי הזמנה של חבילת לידה ב"כולבו לתינוק" שברח' המרכבה 31 בחולון (במתחם "חצי חינם") , החבילה כללה עגלת "איזי בייבי" (הכוללת סל קל היכול להתלבש על העגלה+בסיס לרכב) בשווי 1150 ש"ח, וכורסת הנקה (דגם טז-660 , תוצרת סין) גם של חברת איזי בייבי, את החבילה קיבלתי (לבקשתי) שלושה ימים לאחר שילדתי את ביתי ב-28/8/08 . בהתחלה הכל היה נפלא וטוב , אך לאחר זמן לא רב כורסת ההנקה התקלקלה וקיבלה מין עיקום בבסיס (הכורסה עשויה מברזל) ובנוסף ההדום נשבר. התקשרתי בו ברגע ל"כולבו לתינוק" בו רכשתי אותה והמנהל(מאיר) אמר לי שישלח לקחת אותה לתיקון, שמחתי על כך וחיכיתי (ביתי אז היתה בת חודשיים בלבד וכמובן עדיין ינקה ). לכשחזרה הכורסה מתיקון , נאמר לי שההדום הולחם אך בכורסה לא נימצא כל פגם ולכן לא תוקנה , ובנוסף לכך היא הוחזרה אליי מלוכלכת . התקשרתי ל"כולבו לתינוק" שוב ואמרתי למנהל כי אין אני מוכנה לקבל את הכורסה לכך, הוא הרגיע אותי באומרו כי ידאג לשלוח לי נציג מחב' איזי בייבי שיטפל בעיניין. אמרתי לו כי אין זה הוגן כלל שאחרי שהשקעתי כ-850 ש"ח על כורסת הנקה מפוארת ,אחרי כ-חודשיים היא תתקלקל ואני לא אוכל להשתמש בה יותר בעוד שביתי עדיין יונקת . הוא הצדיק אותי ואמר שיטפל בעיניין . מאז לא שמעתי ממנו ודיי התיאשתי אז כך שכבר לא עשיתי כלום בנושא עד לקש ששבר את גב הגמל. לפני כשבועיים ב-1.7.09 לערך טיילתי לתומי עם ילדתי ברחוב סוקולוב שבחולון ולפתע עף לו אחד הגלגלים האחוריים של העגלה. אמרתי לעצמי זה לא שעליתי על סלעים כדי שהגלגל יעוף , ס"ה הלכתי ברחוב. למחרת ,לאחר תקופה של כ-6 חודשים שלא פקדתי את החנות, חזרתי ל"כולבו לתינוק" במטרה להראות למנהל את מוצריו שמכר לי מבית איזי בייבי שעדיין אין להם שנה. לתדהמתי גיליתי כי הוא מכר את החנות לבעליי "בייבי לאב" (שמה של החנות כיום) ואין אני יכולה לקבל מענה ו/או שירות כושלהו. אחת העובדות בחנות החדשה ראתה במצוקתי והציעה לי את עזרתה , היא לקחה את מס' הפלאפון שלי ואת הגלגל המקולקל ואמרה לי כי ברגע שיגיע הסוכן של איזי בייבי היא תבקש בשבילי 2 גלגלים חדשים(כי גם השיניים של השני גם כן שבורות- רק אלוהים יודע ממה)ותיצור איתי קשר בהקדם .מאז עברו למעלה משבועיים ועדיין לא שמעתי ממנה דבר. ניסיתי לאתר את אתר הבית של איזי בייבי באינטרנט אך ללא הועיל. ולכן אני פונה אליכם בבקשת עזרה. הינני חד הורית ואינני ניידת (דבר שמקשה עליי יותר). אנא אם באפשרותכם לעזור לי בכל דרך שהיא - אודה . בתודה רבה מראש ,
מרלן
|
כספי |
סוג הנזק : |
שיתקנו את הנזקים (גם של הכורסה וגם של העגלה ) או שיתנו לי מוצרים חדשים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|