פרטי התלונה

תלונות Alitalia

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי על מזוודות שלא הגיעו נושא התלונה:
אברמוביץ מוטי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏13 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.10.13 טסנו לאיטליה עם חברת אליטליה
הטיסה היתה מתל אביב לרומא ומרומא לקלבריה.
כאשר הגענו לקלבריה המזוודות לא הגיעו ונשארו ברומא
בשיחה עם שירות הלקוחות של החברה באותו יום נאמר לנו שנפוצה בסך של 70$ ליום לאדם (אנחנו זוג)
פתחנו תלונה בחברה מספרה: REGAZ13238
המזוודות הגיעו אלינו בתאריך 15.10.13
נאמר לנו כי עלינו לשמור את הקבלות ולשלוח אותם כשנחזור לארץ על מנת לקבל את הכסף בחזרה.
כאשר הגענו לארץ (22.10.13)נשלחו הקבלות לחברת אליטליה אך מאז ועד היום לא התקבלה תשובה מהחברה..גם לא ככשלנו את התלונה אלקטרונית דרך האתר שלהם
יש לי את הקבלות המקורית וקובץ סרוק של כל הקבלות במידה ויש צורך וגם את טופס התלונה שנפתחה באיטליה
תודה מראש
מוטי
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Alitalia שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה