פרטי התלונה

תלונות Alitalia

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק כבודה נושא התלונה:
עפרוני דפנה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏27 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המרד 25 תל אביב כתובת:
אליטליה סניף ישראל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/9/06 חזרתי ארצה בטיסה בחברת אליטליה מדבלין ( AZ 295 ) דרך מילנו ( AZ 812 ) לישראל (בן-גוריון).
כשהגעתי הביתה מצאתי שנגרם נזק לרוכסני המזוודה שלי.
לא פניתי מיידית לרישום הנזק בטרמינל, משום בשעת איסוף המזוודה לא הבחנתי בנזק. עוד באותו יום שהגעתי 27/9/06, שלחתי פקס למח' הכבודה של אליטליה - לצערי לא קבלתי תשובה. תשובה גם לא הגיעה לאחר שצתי תזכורות נוספות ששלחתי ב- 16/10/06 וב- 5/11/06.
עלי לציין, שהטיסות הקוריות בהן הייתי אמורה לחזור ארצה מדבלין היו של חברת SWISS אשר שבתה אותו יום והשיגה לי את הטיסה חזרה ארצה באליטליה.
פניתי גם לחב' SWISS , שוחחתי עם אדם בשם ג'ק בשרות הלקוחות, שטוען שחב' אליטליה צריכה לטפל הענייני.
אני מתפלאת על חב' אליטליה שלא רק שלא מטפלת בענייני, אלא שאפילו לא טורחת לענות לי תשובה כלשהיא .
ביידי נמצאים כל המסמכים הדרושים לגבי הטיסות המפורטות לעיל, מסמכי הכבודה וצילומים של המזוודה מתאריך 27/9/06
נזק למזוודה סוג הנזק :

Alitalia שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה