פרטי התלונה

תלונות Alitalia

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק לכבודה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המרד 25 ת"א כתובת:
סניף ישראל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/10/06פניתי אליכם בענין נזק לרוכסני המזוודה כשחזרתי מדבלין טרנזיט דרך מילנו,בטיסת אליטליה. ידוע לי, שיש למלא טופס נזק לכבודה בשדה התעופה, אך לצערי, משום שהנזק בסוגרי הרוכסנים לא ראיתי את הנזק בשדה אלא רק עם הגיעי. אין ספק שהנזק נגרם למזוודה ע"י הסבלים שהעמיסו או פרקו את המזוודה בטיסות הביתה. הסברתי זאת לחברה, אולם לצערי קבלתי תשובה לקונית שאם לא מלאתי טופס בשדה הם אינם יכולים להענות לפנייתי בתרוץ של אמנות בנילאומיות וכו' . שוחחתי עם נציג SWISS בארץ (כרטיסי הטיסה שלנו היו של SWISS אולם בעקבות שביתה בחב' SWISS הועברנו לטיסה בחב' אליטליה) נאמר לי שבהחלט מקבלים פניה לקוח תוך שבוע ימים מיום הטיסה. פניתי לחב' אליטליה באותו יום שחזרתי,צילמתי את המזוודה ובידי כל אישורי הטיסה
מחכה לטיפולכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
מזוודה אחרת או לפחות החלפת הרוכסנים פתרון נדרש :

Alitalia שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה