פרטי התלונה

תלונות Alitalia

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזון מקולקל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
באוקטובר טסנו בטיסה מבואנוס איירס דרך רומא לתל-אביב.
במהלך הטיסה מבואנוס איירס אכלנו מזון צמחוני שכנראה היה מקולקל.
עם הנחיתה ברומא חשנו בקיבה והיינו מרותקים למיטה במשך כל אותו היום עד לטיסה לתל-אביב בערב.
ב-23/11 הגשנו תלונה לחברה - תלונה אשר לא נענתה במשך למעלה מ-5 חדשים, למרות טלפונים חוזרים ונשנים שלנו למחלקת שירות הלקוחות.
השבוע, מייד לאחר ששלחנו מכתב למנכ"ל אליטליה, קיבלנו סוףסוף תגובה, לפיה לא היו תלונות נוספות בנושא ולכן אין מה לעשות.

לסיכום, ככה לא מתנהגים!
לא נדרשים 5 חדשים לבדוק את המקרה ובסוף להודיע ש"אין מה לעשות".
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Alitalia שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה