פרטי התלונה

תלונות Alitalia

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב של מעל שבוע בהגעת 4 מזוודות מטיסה באלאיטליה ואוזלת יד בטיפול בכך d נושא התלונה:
שפירא שירלי שם/כינוי:
‏שבת ‏21 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חבר שלי ואני שבנו מחופשה בת חודשיים בארה"ב. טסנו מבוסטון לישראל דרך מילאנו עם חברת אליטליה. כשנחתנו בארץ ב21/7 הסתבר שאף אחת מ4 המזוודות לא הגיעה איתנו. מבירור קצר שערכנו בעמדת "איתור כבודה" בנתב"ג התברר שהטעות נעשתה בידי דיילת הקרקע של חברת אליטליה בבוסטון שתייגה את המזוודות לאלבניה במקום לת"א. המזוודות אותרו והן נמצאות במילנו. מאז, למרות שכבר עבר שבוע, מבטיחים לנו שוב ושוב שהמזוודות תעלנה על טיסה לארץ, אך הן אינן עולות מסיבה שאינה ידועה ולא ניתן לבררה. לפי מה שהבנו, האחריות להבאת המזוודות נמצאת ברשות חברת לאופר, שמספקת שירותי קרקע לאליטליה, אך כל שיכולתם לעשות לשם כך הוא שליחת הודעת טקסט למילאנו. לדבריהם, אין ביכולתם ליצור קשר ישיר עם מילאנו באמצעות הטלפון. בינתיים, נציגת שירות לקוחות של אליטליה אישרה לנו 100$ לקנית דברים בסיסיים, אך לא בכך הענין. אוזלת היד בטיפול במזוודות של חברת לאופר ושל חברת אליטליה היא מבישה. לא די שנעשתה טעות בחברת אליטליה, אף גורם לא מנסה לתקן אותה והמצב רק מחמיר, כיוון שבאמת ובתמים אין לנו מה לנעול וללבוש, הכל בתוך המזוודות. אני אמורה להתחיל את הסטאז' שלי ברפואה ביום רביעי, ובמזוודה יש לי חומרי עבודה ואין עם מי לדבר.
כספי סוג הנזק :
החזרת המזוודות שלנו בהקדם ופיצוי פתרון נדרש :

Alitalia שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה