פרטי התלונה

תלונות Alitalia

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בנוסע נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
במועד חזרה מפלרמו 21/10/07 בערב נדחו טיסות הפנים בשל מזג אוויר ולמחרת
בשל שביתה. נשלחנו למלון וחזרנו לשדה ב22/10/07 אחה"צ וקיבלנו סט כרטיסי עליה למטוס שכלל שתי טיסות פנים לרומא ולמילאנו וטיסה מס' 812 לת'א ב-22/10/07 בשעה 22:55 . כבר בעליה ברומא נאמר לנו שחסר כרטיס טיסה אך העלו אותנו לטיסה למילאנו. במילאנו בשלב העליה למטוס עצרה אותנו דיילת הקרקע (הבלונדינית בין השתיים) ואמרה שלא ניתן להעלותנו למטוס ושחסר כרטיס הטיסה. הראינו את הניירת שברשותנו שכללה כרטיס אלקטרוני מקורי, דו"ח דחיות ושינויים בפלרמו והעתק למדבקות של המטען ששלחנו. בשלב זה נדרשנו לפשפש בכלינו ולהציג את הכרטיס שכביכול איבדנו, שכחנו, סרבנו להציג....- מעמד משפיל !!
בסופו של דבר ובלחץ דיילת הקרקע השניה שוחררנו לאוטובוס שהמתין רק לנו כשאנחנו חשים שהתעללו בנו ללא צורך על רקע של יממה איחור ועצבים מרוטים.
עלבון סוג הנזק :

Alitalia שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה