פרטי התלונה

תלונות Alitalia

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזוודה לא הגיעה< נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
po box 1987 כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
טסנו מרומא לפלרמו והמזוודה לא הגיעה.אחרי כמות גדולה של טלפונים אספנו את המזוודה באצמינו בנמל התעופה של פלרמו יום למחרת.קנינו דברים הכרחיים בעלות של כ 120 יורו.בחזרתינו ארצה הגשנו בפקס את כל הניירות הדרושים וגב' ליז משרות לקוחות טוענת שהחזר ההוצאות יבוצע רק בעוד כמה חודשים!!! אנחנו לא מבינים למה והיא לא מוכנה להוסיף פרטים.
כספי סוג הנזק :

Alitalia שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה