פרטי התלונה

תלונות Alitalia

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול טיסה במועד שנקבע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי כרטיס טיסה למילנו עם המשך לפירנצה AZ0805 מתל אביב (לוד)
המראה 05:30 . הגעתי לשדה בלוד בשעה הנידרשת 02:30 . סמוך למועד נאמר לנו שהמטוס לא היגיע ואין טיסה!.
רק בשעה 10:30 היצליחו לסדר לי טיסה לשעה 16:30 באותו היום

במקום להגיע לפירנצה בצהריים, היגעתי אחרי חצות, כשלמחרת בבוקר התחלתי לימודים.
אפילו כוס מים לא קיבלתי במשך כל הזמן הזה, (משעה 02:30 עד 16:30 )
היחס היה של חוסר אונים מוחלט ובלגן גדול
האם כך מתנהגת חברת תעופה סדירה?
האם אין חוקים, נוהגים, וכו. במיקרים כאלה? האם אין פיצוי על כל הסבל שעברתי?
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני מבקשת פיצוי על הארוע פתרון נדרש :

Alitalia שירות לקוחות

, תגובה:
sinaya liverant Custom שם ותפקיד:
הנוסעת יהודית קריצר פנתה אלינו ישירות ומכתב תשובה נשלח אליה ביום 12 בדצמבר 2005.
במכתבנו הוצע לה פיצוי ואנו ממתינים לאישור בכתב ממנה.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה