|
|
|
|
|
|
ביטול טיסה במועד שנקבע |
נושא התלונה: |
יום ראשון 02 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי כרטיס טיסה למילנו עם המשך לפירנצה AZ0805 מתל אביב (לוד)
המראה 05:30 . הגעתי לשדה בלוד בשעה הנידרשת 02:30 . סמוך למועד נאמר לנו שהמטוס לא היגיע ואין טיסה!.
רק בשעה 10:30 היצליחו לסדר לי טיסה לשעה 16:30 באותו היום
במקום להגיע לפירנצה בצהריים, היגעתי אחרי חצות, כשלמחרת בבוקר התחלתי לימודים.
אפילו כוס מים לא קיבלתי במשך כל הזמן הזה, (משעה 02:30 עד 16:30 )
היחס היה של חוסר אונים מוחלט ובלגן גדול
האם כך מתנהגת חברת תעופה סדירה?
האם אין חוקים, נוהגים, וכו. במיקרים כאלה? האם אין פיצוי על כל הסבל שעברתי?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אני מבקשת פיצוי על הארוע |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Alitalia שירות לקוחות
, תגובה:
|
sinaya liverant Custom |
שם ותפקיד: |
הנוסעת יהודית קריצר פנתה אלינו ישירות ומכתב תשובה נשלח אליה ביום 12 בדצמבר 2005.
במכתבנו הוצע לה פיצוי ואנו ממתינים לאישור בכתב ממנה. |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|