פרטי התלונה

תלונות קומג'ט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי אספקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.11.06 הזמנתי 2 ראשי דיו מהחברה הנ"ל באמצעות הדואר תוך התחיבות מצידם ל-5 ימי אספקה. במעמד התשלום וידאתי את זמן האספקה והבהרתי את חשיבותו.
לאחר שבוע, משלא קיבלתי את המוצר המובטח, התחלתי במרתון אינסופי (הנמשך כבר שבוע) של פניות אליהם.
הם טוענים שהם לא יכולים לבטל את ההזמנה, עד שהמוצר יחזור אליהם מן הדואר. מה לעשות שהודעה מן הדואר לא קיבלתי עד עתה כך שאין סיכוי שהמוצר יחזור אליהם בזמן הקרוב.
בכל מקרה, את התשלום עבור המוצר הם כבר חייבו את כרטיס האשראי שלי.
עד לרגע זה, לא זכיתי שהם יחזרו אליי עם תשובה, חרף הבטחות חוזרות ונשנות.
לא נראה לי שאי פעם נתקלתי בשירות כל כך גרוע.
כל האפשרויות נכונות סוג הנזק :

קומג'ט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה