פרטי התלונה

תלונות קומג'ט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שהוזמן, הכסף נגבה אך המוצר לא סופק נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 06.09.05 הזמנתי מחברת אופיס סטור המפעילה את אתר www.comjet.co.il 2 ראשי דיו למדפסת HP שלי, שלמתי וכעבור כשבוע הגיעו הראשים, שלחתי לחברה זוג ראשים ריקים כמבוקש.התקנתי את הראשים, הראש השחור עבד, אך הצבעוני גרם לנורת התקלה במדפסת לדלוק, התקשרתי לאתר והתבקשתי לנקות את המגעים בראש עם מחק, עשיתי כן, אך ללא הועיל, ראש אחר ממדפסת של חבר עבד ללא תקלות. נתבקשתי לשלוח אליהם את הראש הפגום, עשיתי כן, מאז ועד היום לא קיבלתי ראש חדש, בטלפון נעניתי מספר פעמים שהראש נשלח אלי אך מתעכב בגלל החגים שכבר מזמן עברו....לפני מספר ימים דיברתי עם מנהל שירות הלקוחות בחברה שאמר לי מפורשות שהראש לא נשלח עדיין ושהוא מיידית מטפל בבעיה וחוזר אלי טלפונית....כשבוע עבר ושום צלצול או תגובה. הדבר מחליא במיוחד כי מדובר בסכום של בסה''כ 100 ש''ח. ראש חלופי אחר שרכשתי ב DMO עובד ללא בעיות. אגב, חברת COMJET מפרסמת באתר ראשי חלופי, אך אינה מפרסמת שבעצם מקבלים ראש משומש שמילאו אותו מחדש...ונראה שזה מקור הבעיות.
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף פתרון נדרש :

קומג'ט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה