פרטי התלונה

תלונות קומג'ט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר שהוזמן באינטרנט לשביעות רצון הלקוח נושא התלונה:
רוטנברג מנחם שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏20 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סחרוב 11 ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
בסביבות אמצע חודש ספטמבר 2011 רכשתי באמצעות אתר הבית של חברת 'קומג'ט 2003 בע"מ - ייבוא ושיווק ראשי דיו וטונרים חילופיים', ראש דיו צבעוני מדגם HP 901.
התשלום התבצע באמצעות כרטיס אשראי. ונגבה זה מכבר. [מצורפת החשבונית].
כעבור כשבוע ומחצה [לערך], איני זוכר בדיוק, עכ"פ לאחר זמן סביר, הגיע המשלוח המיוחל עם ראש הדיו, בסניף הדואר הסמוך לביתי.
משהכנסתי את ראש הדיו למדפסת , נוכחתי כי המדפסת אינה מגיבה לראש הדיו החדש, למרות שבדקתי ובחנתי התאמתו מראש, בהתאם לדגם המדפסת וכו'.
משכך, התקשרתי לחברה הנ"ל והצגתי להם את הבעיה, ונעניתי : 'תשלח לנו בדואר את ראש הדיו, נחליף לך, ונשלח לך בדואר לבית'.
את העובדה שרק כעבור כחודשיים ימים ...... קבלתי מהם חזרה ראש דיו צבעוני חדש, על כך איני דן כרגע, עובדה זו טעונה בדיקה בפני עצמה.
אך כש- סופסוף קבלתי את ראש הדיו המיוחל בדואר, בסביבות סוף חודש נובמבר 2011 [איני זוכר בדיוק, רק שע"פ נציג החברה , זה נשלח אלי ב14/11/2011]. עכ"פ , זה הגיע אלי דרך סניף הדואר הסמוך לביתי.
כשבדקתי את ראש הדיו החילופי שנשלח אלי, מצאתי כי גם הוא לא מתאים למדפסת שלי.
פניתי שוב באופן מידי לחברה הנ"ל בטלפון, ונעניתי בערך כך: 'אין צורך שתשלח לנו חזרה את ראש הדיו שאינו מתאים, אנחנו נשלח לך ראש דיו חדש מהמשלוח שהגיע , שזה ודאי יתאים למדפסת שלך, כי זה מקורי וכו' וכו'.
מאז ועד היום [כבר כחודשיים וחצי....], אני מתקשר כמעט מידי שבוע לחברה הנ"ל בטלפון 1599504948 על מנת לברר מדוע לא נשלח אלי מה שהובטח, ונענה ע"י נציג בשם 'איתי' בתירוצים שונים ומשונים, כגון: 'זה נשלח אליך ביום חמישי שעבר...' , 'שלחנו אתמול....' , 'זה יוצא אליך היום....' , 'המשלוח רק הגיע, צריך למיין ולשלוח לך....' , 'תתקשר אלי עוד שעה, אני יהיה במשרד אני יבדוק במחשב....' ועוד ועוד. וזה כבר נמשך הרבה מעבר לפרופורציה, כבר למעלה מחודשיים וחצי......
למרות שהזהרתי כמה פעמים את 'איתי' הנ"ל [נציג החברה] כי אפנה ל'מועצה הישראלית לצרכנות' ואפרסם את הסיפור ברשת, נראה כי הוא כלל לא התרשם מכך וממשיך בתשובותיו המתחמקות.

לאור הנסיבות הנ"ל, ראיתי צורך לפנות אליכם על מנת שתסייעו בידי:
א. לקבל את המוצר המבוקש לשביעות רצוני.
ב. ובנוסף, להעמיד את החברה הנ"ל על חומרת העניין ולנקוט בכל האמצעים שבידכם ע"פ החוק, על מנת לקבל פיצוי על שנעשה, על עוגמת הנפש שנגרמה בעקבות חסרון המוצר משך זמן כה רב [הזמנתי את זה בספטמבר..... לפני כחמישה חודשים....], ויש לי צורך רב במוצר.
כל זאת על מנת שלא יישנו מקרים כאלו ודומיהם בעתיד.

מס ' הנייד של 'איתי' הנ"ל, [או של הנייד בחברה] הינו: 052-6803000.
אודה לטיפולכם הענייני והמהיר בעניין.
נזק כספי סוג הנזק :
אספקת המוצר המתאים לשביעות רצון הלקוח ובזמן סביר, פיצוי ללקוח על עוגמת הנפש. והעמדת החברה על חומרת העניין פתרון נדרש :

קומג'ט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה