פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול אוטובוס ללא התרעה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
את המכתב הבא כתבתי לחברת קונקס, משרד התחבורה והמועצה לצרכנות. תשובת קונקס אינה מספקת מפני שזו התשובה שהם משיבים בה לכל התלונות (אנחנו מנסים לתת את השירות הטוב ביותר .....).

שלום רב,

1. חברת קונקס מנהלת את קו 314 מתל אביב לאשדוד ומאשדוד לתל אביב.
2. בלוח בזמנים של החברה באוטובוס יוצא מתל אביב בשעה 23:05.
3. לפחות 10 פעמים בחודש החברה מבטלת את הנסיעה של 23:05 והאוטובוס הבא הוא בשעה 23:25.
4. עקב ביטול הנסיעה מתאספים אנשים רבים המחכים לאוטובוס הבא. דבר הגורם ל-
א. אין מקומות ישיבה ופעמים רבות נאלצתי לנסוע בעמידה. יש לציין שאני בן 61 ונסיעה בעמידה, אחרי יום עבודה ארוך, מעייפת אותי מאוד.
ב. זמן הנסיעה מתארך עקב עצירות מרובות הנובע מכמות האנשים על האוטובוס.
5. חברת קונקס אינה מסבירה או מודיע על ביטול הנסיעה. האוטובוס פשוט אינו מגיע.
6. לאחר שהתלוננתי בפני חברת קונקס, הם הודיעו שהנושא יבדק. מאז, האוטובוס בוטל שוב כ-3 פעמים.
7. מצורף: תשובת חברת קונקס. יש לציין שהפיצוי (2 נסיעות) המצוין בתשובה הינו עבור העובדה שלא היו לנהג כרטיסיות ונאלצתי לשלם מכיר מלא.
8. מאז הגשתי תלונה נוספת לחברת קונקס כדי לברר את סיבת הביטול (הרי לא יתכן שסיבת הביטול הוא מספר הנוסעים). עז היום לא קיבלתי תגובה.

לא ייתכן שחברת תחבורה ציבורים תזלזל בלקוחותיה. אם אין היא מסוגלת לתת מענה לאנשים הנאלצים לעבוד רחוק ועד שעות מאוחרות, עליה לוותר על הקו. כמדומני, במסגרת התנאים להפעלת הקו החברה התחייבה על תדירות נסיעות בקו וכיום עם כל הביטולים אינה מקיימת התחייבות זו.
לא ייתכן חברת קונקס לא תיתן פיצוי הולם על הביטולים.

אני דורש מהחבר פיצוי של 900 (= 30 ש"ח לשעת עבודה שלי X 30 ביטולים (והיו אפילו יותר)).


לב דניאל

העתקים:
המועצה לצרכנות
משרד התחבורה
פיצוי כספי פתרון נדרש :

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה