חוסר תגובה לתלונה |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.12 המתינה ביתי ברחוב קדושי קהיר לקו 212 שיצא ב16:30 מרחובות ואמור היה להגיע ליבנה אחרי 20 דקות בערך. האוטובוס לא הגיע זמן רב. מתי שהוא אחרי השעה 17:00 (אולי 17:15) עבר אוטובוס בתחנה וכלל לא עצר. אני חיכיתי לה כל אותו זמן באשדוד וטלפונים שעשיתי למוקד השירות של קונקס כל אותו זמן נענו בתשובות שאין מה לעשות, אי אפשר לברר מה קורה, אין קשר לסדרנים בתחנה ואני רק יכולה להגיש תלונה. כמובן שכל זה לא בדיוק עזר באותו זמן והיא נאלצה לחזור הביתה ולא הגיעה . באותו יום ומספר ימים אחר כך פניתי לאתר שירות הלקוחות של קונקס והתלוננתי. עד היום 12.12 לא קבלתי שום תשובה. לא רק שהתכניות שהיו לנו לאותו יום לא יכלו לצאת לפועל, אפילו לברר למה ולקבל תשובה לא ניתן. בפנייתי השנייה לקונקס אף ציינתי שנהוג לפחות לאשר קבלת התלונה, עד לטיפול בה, כדי שהמתלונן ידע מה קורה, אבל גם על זה לא נעניתי.
|
בזבוז זמן, עלבון |
סוג הנזק : |
תשובה מקונקס הכוללת גם הסבר על הסיבה לאי הגעת האאוטובוס ואי העצירה של זה שאחריו והסבר מדוע לא מתייחסים לתלונות הציבור |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|