פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות נאות בחברת קונקס נושא התלונה:
יודשקין אלכס שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 270809 הגעתי לתחנת אוטובוס בצומת משען הקרובה ליציאה הדרומית לאשקלון בשעה 3 בצהריים
לאחר שהתקשרתי למודיעין של קונקס וקיבלתי תשובה שיוצא קו 15 (קו הנוסע מאשקלון לאשדוד.מתחנה מרכזית אשקלון) בשעה 15:15
ובשעה 15:35..הנני חייל המשרת בסביבת מקום ועשיתי את דרכי מהצומת הנ"ל לאשדוד (מכיוון אשקלון לאשדוד).
לאחר חצי שעה שבה המתנתי (לא לבד יש לציין) לקו הראשון נוכחתי לגלות שהוא לא הגיע והתקשרתי שוב למודיעין קונקס בטענה שהאוטובוס לא הגיע, קיבלתי תשובה שהאוטובוס נסע כרגיל ולא ידוע להם מדוע לא עצר, אולי בגלל שהיה מלא.
המשכתי להמתין לקו השני עוד כחצי שעה אך כאשר שמחתי לראותו הוא חלף מולי כשהוא מלא באנשים עד אפס מקום. לאחר מספר דקות התקשרתי שוב למודיעין קונקס והפעם ענו לי כי הם לא בטוחים מה קרה בדיוק ויקח להם זמן רב לברר מה קורה עם האוטובוסים, אמרתי לה שהם מחויבים לספק את השירות המינימלי ,לדאוג לאוטובוס חלופי אך היא ענתה לי בגסות שמה שחייב זה לחכות לקו הבא ולאחר מכן ניתקה לי.
באותו היום הייתי צריך להגיע לבסיס ובעקבות אותו האירוע זמן המסלול המשוער התארך כבשעה וחצי וכתוצאה מכך נשפטתי בבסיס ועם זאת סבלתי מכאבי ראש ובחילות לאחר שהייה של שעה וחצי בשמש..יש לציין כי נתקלתי במקרים רבים שבו הקו הנ"ל לא עצר בגלל היותו מלא\לא הגיע....
פיצוי פתרון נדרש :

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה