פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה באוטובוס ללא שליחת אוטובוס חילופי. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני הח"מ מנהלת בית ספר, ונוסעת קבועה בקווי קונקס אשדוד.
מדי בוקר אני נוסעת בקו 322 היוצא בשעה 7:25 מבני ברק לכיוון מקום עבודתי באשדוד.
ביום שני 11/10 המתנתי כמידי יום לאוטובוס. בשעה 7:30 הגיע קו 322, עצר בתחנה והודיע לנוסעים כי אין באפשרותו לבצע את הנסיעה עקב תקלה, וכי לא יצא אוטובוס חילופי עד השעה 10:30. עלי לציין כי בשעות אלו אין חלופות גם בחברות תחבורה אחרות.
מאחר ואני מחויבת להגיע לעבודתי כמנהלת בזמן, לא הייתה לי ברירה ונאלצתי לנסוע במונית ספיישל לאשדוד.
אני מצפה מחברה מסודרת ואחראית כחברת "קונקס" שתכיר במחויבויותיה כלפי ציבור הנוסעים הקבוע, וגם במקרים חריגים של תקלות, תישא בנזק הכספי שנגרם להם.
אבקש לדעת לאן ולידי מי עלי לשלוח את הקבלה של המונית, ע"ס 160₪ בכדי לקבל החזר על הסכום הנ"ל.

כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה