פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע לנוסעים מתל-אביב נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בבוקרו של יום ראשון, ה-2 לינואר השנה, ניסיתי לשוב מהתחנה המרכזית של תל-אביב למודיעין. לאחר המתנה של כחצי שעה באיזור התחנה (אין סימן על אף אחת מן התחנות המציין את מקום העצירה של הקו), הגיע האוטובוס היוצא ממסוף סבידור עמוס כמעט לחלוטין, העלה כ-10 חיילים ולא הסכים להעלות נוסעים נוספים.
התקשרתי לחברה, דיברתי עם נציגה בשם נחמה, שאמרה לי כי אין הם יכולים לשלוח אוטובוס נוסף, אלא רק לדווח של העומס.
שאלתי היא מדוע אין מוסיפים אוטובוסים בימי א' כאשר ידוע שיש חיילים רבים המנסים להגיע למתקן אדם והאוטובוס עמוס, או לפחות לשלוח אוטובוס נוסף כאשר נוסעים הנשארים בתחנה מדווחים על עומס?
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפור השירות והעמדת אוטובוס בכוננות בשעות עומס פתרון נדרש :

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה