פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התאמה בין לוחות הזמנים האוטומטיים לבין נציגי השרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1/4/11 התקשרנו לשירות של קונקס ושמענו דרך המענה הממוחשב את לוחות הזמנים לקוו 322 מכיוון ב"ב לאשדוד, נאמר לנו שהקו האחרון ב16:45 לפניו ב16:30 ולפני כן אני כבר לא זוכרת [אנו חיפשנו את הקו האחרון], הגענו לתחנה שברח' השומר-ר' עקיבא בשעה 16:32 וחכנו לאוטובוס של 16:30 [שאמור להגיע בסביבות 16:50] אך שום אוטובוס לא הגיע, חכנו עד 17:40 ואז לא היתה ברירה כבר לא היינו מספיקים להגיע, לקחנו מונית שעלתה 210 ש"ח והגענו צמוד מאוד לשבת, במוצ"ש דיברנו עם נציגה שאמרה שהאוטובוס האחרון ב16:00. על כל עוגמת הנפש והנזק הכספי אנו דורשים פיצוי והחזר כספי של המונית!!!!
כספי סוג הנזק :

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה