פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה עקב איחורים ואי הגעה של קו 110 ממודיעין לירושלים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי דודי שמחון, אני נשוי ואב לילד ומתגורר בעיר מודיעין, מכיוון שאני גר בעיר מודיעין אני משתמש בשירותי התחבורה הציבורית של חברתכם.
הנני עובד בירושלים ולכן אני משתמש באופן תדיר ויום יומי בקו 110. לצערי ישנן תקלות חוזרות ונשנות שלא מתבטאות באיחור קצר אלא בכך שהאוטובוס פשוט אינו מגיע. המוקד שלכם עונה ומקבל את הפניה אבל בכל המקרים שיצרתי איתן קשר הם לא יכולות לחזור אליך ולא ממש עוזרות שאתה מדבר איתם אחרי שהאוטובוס כבר לא הגיע בשעה היעודה ורק אומרות: "הייתה תקלה" \ " הסדרן לא יודע".
המקרה האחרון של אירוע כזה היה ביום א', 15.3.2012. אני חיכיתי משעה 16:45 לקו 110 בתחנה הראשונה שלו בחניון הלאום בירושלים. הקו של 17:00 לא הגיע והקו של 17:30 איחר. הגענו למודיעין ב 18:45!! הנהג אמר כי היתה תקלה בקו של 17:00. לפי ניסיוני ותלונות של נוסעים אחרים תקלות אלו חוזרות ונשנות וקורות על בסיס שבועי!.
כמובן שמעבר לכך האוטובוס היה מלא לגמרי כולל מקומות עמידה ונוסעים שחיכו בתחנות אחרות נאלצו לחכות לאוטובוס שיצא רק ב 18:00!!!
מקרה זה אינו הראשון והשני בו אני נאלץ לכתוב לכם מכתב תלונה נוסף. אני שב ומציין כי ההשלכות לאיחור כזה הינן רבות וכל אחד שקורא מכתב זה מכיר, כל פעם שאוטובוס שלכם מאחר הוא גורם לפגיעה בעשרות אנשים שנסמכים על תחבורה ציבורית ומשתמשים בה מצורך ולא מבחירה.
אתם בוודאי מודעים לזמנים בהם אנו חיים, אשר כל דקה חשובה, השבוע מאד לחוץ , הכסף חסר והזמן עם משפחה וחברים מתמעט. אני באופן אישי כבר נפגעתי מהשירות שלכם כמה פעמים, באיחור לעבודה שמביא לפגיעה כלכלית, ביטול זמן עצבים וכעס, וכמובן בזבוז זמן מיותר ואיבוד שעות חשובות עם משפחתי ויקירי.
מכתב תשובתכם הקודם התנער מכל אחריות.
אבקש כמה הבהרות:
1. איך יתכן שיש לכם כ"כ הרבה תקלות באוטובוסים שלכם בקו 110?
2. למה רמת התחזוקה כ"כ ירודה הן בנכלול האוטובוס והן באבזורו? (הכוונה לתקלות החוזרות והנשנות\ אוטובוסים שמצפצפים במשך כל השעה וחצי נסיעה למודיעין, אוטובוסים שנתקעים באמצע הדרך, מושבי כסאות לא מחוברים, מעקות בטיחות מנותקים).
3. איך יתכן כי זכיתם במכרז חדש לבני ברק? כאשר לקווים אלו אתם מספקים אוטובוסים חדשים, בעוד אתם נותנים שירות כזה גרוע לקווים ולקוחות קיימים?
אבקש לקבל פיצוי על עוגמת הנפש, הפגיעה הכלכלית והזמן שאבד לי.
אבקש גם לקבל את תגובת העירייה ותגובת משרד התחבורה

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה