פרטי התלונה

תלונות יטבתה בעיר

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד ספחי הנחה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון m הדרך סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מתנצלת - שלחתי לכם גם מייל בנושא זה - לא הכרתי את המערכת שלכם. סליחה על הכפילות.
ביום חמישי בתאריך – 15.6.06 הגענו, אני ובעלי, לסניף החברה בקניון m הדרך. הגענו מכיוון שהיה בידינו ספח הנחה המפורסם בעיתון "ישראלי" אשר מחולק ברכבת ישראל. ידענו על פי הכתוב בספח שיש לנו חודש שלם לנצל את ספח ההנחה (עד ה –15.7.06) וציפינו לקבל יחס נעים וארוחה במחיר הנקוב בספח.
להפתעתנו הגענו למסעדה ריקה מאדם, התיישבנו ולפני שהזמנו את המנות וידאנו כי אכן מקבלים את הספח המדובר – המלצר התנצל ואמר ש"קיבל הוראה מלמעלה" לא לקבל יותר את הספח ואם ברצוננו לאכול יהא עלינו לשלם מחיר מלא. לאחר ויכוח קצר שכלל הצגת הספח והרשום בו, הבנו כי אין בכוחו של המלצר לשנות את ההוראות של מעסיקיו גסי הרוח ועזבנו בשעט נפש ובאכזבה גדולה.
אשמח לשמוע את תגובתכם. האם יש כאן מעשה לא חוקי והטעית הציבור? וכיצד להתקדם מעבר לשליחת מכתב תלונה מצידנו (אנו מלאי ספק בקשר להתייחסותם).
המון תודה על כל פעולותיכם (מידי פעם אני קוראת ורואה את מעשיכם המבורכים).
ותודה מראש בנוגע לפנייתי.
כיבוד הספח עד לתאריך הנקוב לכל הלקוחות + פיצוי על פתרון נדרש :

יטבתה בעיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה