פרטי התלונה

תלונות יטבתה בעיר

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שמי ליטל, ובתאריך הנ"ל ביליתי עם חברתי שלושה ימים באילת. ביום שישי החלטנו להתפנק ויום שלם חיכינו לאיזו ארוחה טובה, והחלטנו שנלך על יוטבתה, אחת מהמסעדות הטובות והאהובות על שתינו יותר מכל מסעדה אחרת. הלכנו ברגל למסעדה שהייתה במרחק של עשר דקות מהמלון שלנו, בדקנו מה אנחנו רוצות והחלטנו על מנת פסטה אחת לשתינו. כשהגענו לקופה נאמר לנו שיש מבצע על המנות של הפסטה, ובמקום המחיר המלא שהוא נע בין: 40-45 ש"ח, נאמר לנו ע"י האחראית שם שיש מבצע ב-19 ש"ח, כתוצאה מכך כל אחת החליטה להזמין לבד, אני הזמנתי ספגטי והיא הזמינה פסטת פנה.קיבלנו את המנות וכל מנה כללה סלט, כך ששמחנו יותר. חזרנו לחדר, התיישבנו לאכול וממש התאכזבנו- האוכל היה מגעיל, קר, הפסטה הייתה מעוכה ויבשה, לא היה רוטב בפסטה, והירקות בסלט היו יבשים ומגעילים. מעבר לאכזבה, הרגשנו מרומות כיוון שמסעדה שמכבדת את עצמה כמו יוטבתה מכרה לנו אוכל שהיה מבייש כל מסעדה ברמה נמוכה יותר. אני מרגישה מרומה וכעוסה, ואני חושבת שעל הרשת לפצות אותנו על עוגמת הנפש ובזבוז זמן וכסף.
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
פיצוי מרשת יוטבתה פתרון נדרש :

יטבתה בעיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה