פרטי התלונה

תלונות יטבתה בעיר

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון ועוגמת נפש הן כספי והן התנהגותי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להנהלה שלום.

אני קליינט קבוע שלכם במס' סניפים. אלו שאני נמצא בהם דיי הרבה זהו סניף טיילת ת"א וסניף עזריאלי .



אתמול (יום חמישי 25.1.07) הייתי בארוחה עם בת זוגתי בסניף עזריאלי עם קופון שקיבלנו מישראכרט לאחר שביקשנו מהמלצרית הזמנה שלא הייתה כתובה בתוך הקופון אבל היה קשר ישיר בין 2 ההזמנות הן מבחינה הארוחה (שניהם היו ספגטי)והן מבחינת המחיר אשר מופיע אצלכם על תפריט ההזמנות (שניהם היו 43 ₪). כשביקשנו את ההזמנה המלצרית טענה שזה לא בתפריט ולכן אין אנו יכולים לקבל את זה. ביקשתי ממנה שתבקש רשות מאחראי המשמרת והוא בתחילה סרב בתוקף ואמר שזה לא בא בחשבון ואז אמר שזה מתאים בתנאי שנוסיף 7 ₪ על הארוחה וזאת למרות שמחיר שני הארוחות זהה. אמרתי לו שאני בכ"ז מעוניין בתוספת התשלום אבל אני גם רוצה להשאיר מכתב תלונה.

לפתע האחמ"ש סירב בתוקף ואמר אל תשאיר מכתב ואל תשלם 7 ₪ "לא מעוניין לבוא לקראתכם" בסופו של דבר הוא אמר שהוא יתקשר לדרג גבוהה יותר ויברר לאחר מס' רגעים חזר ובפיו תשובה שלילית. נורא כעסתי על השירות והיחס המזולזל וכל זה רק בגלל שבאתי כלקוח עם קופון!!

בנוסף אני הזמנתי לי פיצה וטעמה היה "לא הדבר הכי טעים שטעמתי" בהחלט שיחד עם השירות הגרוע קיבלתי גם טעם של פיצה נורא גרוע.



בצאתי מהמסעדה נורא כעסתי על היחס והשירות. בעודי יוצא ניגש אלי אותו האחראי משמרת ואמר לי "נהוג להשאיר טיפ למלצרית על השירות" כאן כבר ממש כעסתי לא זכור לי שאכלתי במקום והיחס היה כ"כ מזוויע ועוד היו להם דרישות, ועוד שמעולם לא חסכתי בטיפ! אבל הייתי נורא כעוס שלא ראיתי לנכון להשאיר טיפ. השבתי לאחמ"ש "שלא נהניתי מהשירות ולכן אני לא משאיר טיפ".



על החשבונית חתומה המלצרית :"לונה שגרטובה" אבל אליה אין לי טענות, אלא החוצפה והיחס המזולזל הגיעו אך ורק מצד האחמ"ש.

את שמו של האחמ"ש אינני יודע אבל שעת קבלת החשבונית הייתה ב25/1/07 בשעה 13:47.



אבקש את תשומת ליבכם אל המכתב. וטיפולו.





בברכה יואב אלרוב.

נייד: 054-3008518

יטבתה בעיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה