פרטי התלונה

תלונות יטבתה בעיר

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזלזל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף עזריאלי כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע ב22/12 הגעתי עם משפחתי לסניף יטבתה במרכז עזריאלי, אחר המלצרים שעמד בכניסה אמר לנו ששולחן ל-8 אנשים התפנה בדקות הקרובות ושנמתין בספה בכניסה למסעדה וככה עשינו, המלצר נעלם מהכניסה ובמקומו הגיע מישהו אחר ששאל מה אנחנו עושים שם אמרתי לו שאנחנו ממתינים לשולחן ל-8 אנשים והמלצר הקודם אמר שזה יקח מס' דקות כי התפנה שולחן קודם.
המלצר הנוכחי אמר שהוא האחראי ושזה יקח כרבע שעה לפחות, המשכנו לחכות.
אחריו הגיע אדם אחר שאמר לנו לקום ולחכות מחוץ למסעדה ששאלתי אותו מה הבעיה אמר שהתפרצנו פנימה הסברתי לו ששוחחתי גם עם המלצר וגם עם האחראי והם אמרו לחכות פה, הוא התחיל לצעוק שהוא האחראי ולא אחרים שנחכה מחוץ למסעדה ולא נתפרץ פנימה, החלטתי לקחת את משפחתי וללכת משם כלקוחה של יטבתה שאוהבת לבקר במסעדה לפחות פעמיים בחודש בסניף המקביל בטיילת הייתי המומה ומאוכזבת.
כשהסתובבנו ללכת הגיע המלצר הקודם שטען שהוא אחראי ואמר שהשולחן מוכן בשביל לא לעורר בעיות נוספות ועיכובים מיותרים חזרנו והתיישבנו.
לאחר מכן לקח למלצרית שעה להגיע ששאלתי אותה למה היא לא מגיעה אלינו היא אמרה שהיא לא שמה לב אלינו והיא כבר חוזרת מה שלקח לה 10 דק' בשביל לקחת הזמנה, כשהגיעה ההזמנה שלנו היו בה טעויות רבות על אחת מהטעויות שבן משפחתי אמר לה "הזמנתי נודלס X והבאת לי Y" היא אמרה שחשבה ככה כי זה מה שהיא יותר אוהבת.
השירות היה מאכזב והרס את החגיגה שלשמה הגענו למסעדה, השירות של המלצרים היה עלוב ושל זה שקרא לעצמו אחראי, הוא סירב לתת את פרטיו ולכן אין באפשרותי לתת אותם, אותו סיפור התרחש במוצאי השבת סביב השעה 20:00.
אשמח לקבל תשובה מגורם גבוה יותר ברשת, אני מסרבת להגיע לסניפי החברה לאחר עוגמת נפש זו וחבל על הטעם הרע שנשאר בפי מהביקור האחרון
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם לחוויה הנ"ל פתרון נדרש :

יטבתה בעיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה