פרטי התלונה

תלונות יטבתה בעיר

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ליכלוך במקום נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
היום במסגרת טיול בירושלים, בקרתי עם בעלי ביוטבתה בקניון מלחה . אנחנו מרבים לאכול ביוטבתה גם בקניון עזריאלי.
לצערי הרב אכזבתי הייתה גדולה מביקורי זה.
לא רציתי להעלות את הדברים למנהל המשמרת על מנת לא לגרום לבעיות למלצרית שבעצם טענה שהיא עושה כפי שאמרו לה.
ראשית, כשבאו לנקות את השולחן זרקו את הלכלוך על הרצפה, נדהמתי מאוד ושאלתי את המלצרית מה את עושה? היא ענתה שכך מנקים פה ועוד מעט יגיע המנקה ויאסוף עם המטאטא. כשראיתי שאינו מגיע בקשתי שיקראו לאחראי הוא ניגש וכשספרתי לו ניגש אחד העובדים וניקה את הרצפה. במהלך הארוחה ראיתי שכך , כפי שאמרה המלצרית מנקים את כל השולחנות בסניף זה ואף אחד לא בא לנקות ,אלא אם מבקשים. מקווה שבסניפים אחרים מנקים בדרך המקובלת.
האם כך זה צריך להיות? למה האורחים צריכים לאכול כשהרצפה תחתם מלאה פירורים.? האם אלו שהורידו הוראה זו נוהגים גם בביתם כך? לא יותר פשוט לאסוף את הפירורים לתוך צלחת ולזרוק לפח? אני חושבת, שלי כאורחת אסור לעבור על כזה דבר על סדר היום.
שיני תנאי הנקיון ופיצוי על הארוחה פתרון נדרש :

יטבתה בעיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה