המתנה ארוכה במסעדה ללא יחס גם לאחר פניות חוזרות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 31 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
מלחה ירושלים |
כתובת: |
מלחה ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
יצאתי לקניון עם חברתי והזמנתי אותה ליוטבתה. שתינו עם שלושה ילדים
הגענו סביב השעה 4.28 המקום היה די ריק. התיישבנו בחלק הפנימי של המסעדה ליד הקיר. ליד שולחן.
כשהתיישבנו חברתי אמרה לי שמוזר שאף אחד לא ניגש עם תפריטים. אבל אמרתי לה שהכל בסדר ומנסיוני ייגשו אלינו.(לקוחות ותיקים במסעדה) ישבנו. כחמש עד עשר דקות כך, הילדות כל הזמן אמרו "אני רעבה" ומתי ישאלו מה אנחנו רוצות, ואני עדיין הייתי בביטחון שהכל יהיה בסדר.
לאחר כעשר דקות, כאשר ראינו שאין יחס (זאת למרות שראיתי מלצרים פנויים. אחת אפילו קראה עיתון וכמה חלפו על פנינו)
פניתי לאחד העובדים במקום שריקן שולחן, ושאלתי האם מישהו יכול לפנות אלינו. הו היה נבוך מעט ואמר "כן, בטח" והלך מאיתנו. אבל עברו עוד מספר דקות ואף אחד לא ניגש.
חברתי ממש רצתה לעזוב היא אמרה לי שזה חוסר שירות ואני אמרתי לה שזה לא אופייני ושנמתין עוד מעט.
בינתיים עברה שם מלצרית (עם קוקו, עיניים בהירות) היא הייתה בדרך להגיש, שאלתי אותה האם נהוג במקום הזה לתת שירות, כי אפילו תפריטים לא קבלנו עדיין. היא הייתה במבוכה ואמרה כן בטח. והלכה משם. הייתי בטוחה שהיא עומדת לשרת אותנו אבל היא נעלמה בלי לחזור. ישבנו בינתיים עוד משהו כמו חמש דקות. הילדות ממש קיטרו והתינוקת בכתה.
זה היה הזוי בחיים שלי לא פגשתי בהתהנהלות כזאת ואני הרבה יוצאת. ארזנו את החפצים והתקדמנו ליציאה. סבדגרך פגש אותנו בחור (אולי מנהל משמרת) ואמר מה קורה, אז אמרתי לו שהיות ונראה שהם ממש לא מעוניינם שיאכלו אצלם, אז אנחנו הולכות.
הוא אמר שהייתה טעות וחשבו שמטפלים בנו. (זה ממש הצחיק אותי כי כל מי שהיה מעיף מסבט לשולחן היה רואה שאין לנו אפילו תפריטים אז שקוף שלא מטפלים בנו. אם להתנצל אז לפחות בכנות)
אמרתי לו שזה היה מוגזם ובכל מקרה הילדות ממש רעבות, אז נקנה להם כבר במקום שרוצהלשרת. הו לא התנצל יותר מדי ועזב אותנו.יצאנו בתחושה ממש רעה, בליווי אי הנעימות שלי על כך שרציתי בילוי נעים עם חברתי וזה מה שקרה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי והתנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|