תודה רבה על שרות מצויין |
נושא התלונה: |
יום חמישי 09 פברואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התלוננתי על שרות רע שקיבלתי מהסניף בעזריאלי, אבל עד מהרה התלונה הפכה למשהו מתוק ביותר לאחר שמנכ"ל הרשת מראורי וולס חזר אליי והתנצל על עוגמת הנפש, מיותר לציין שלאחר שיצאתי מעזריאלי הבטחתי לעצמי לא לחזור יותר ליוטבתה, אך האדיבות והסימפטיה הביאה אותי לשינוי דעתי.
תודה לכם על האיכפתיות, זכיתם בי בחזרה ובעוד רבים שחושבים שהלקוחות הם בעצם דבר חשוב..
תודה מכל הלב, חגית
|
כספי |
סוג הנזק : |
תודה רבה למנכ"ל הרשת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|