פרטי התלונה

תלונות יטבתה בעיר

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תודה רבה על שרות מצויין נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התלוננתי על שרות רע שקיבלתי מהסניף בעזריאלי, אבל עד מהרה התלונה הפכה למשהו מתוק ביותר לאחר שמנכ"ל הרשת מראורי וולס חזר אליי והתנצל על עוגמת הנפש, מיותר לציין שלאחר שיצאתי מעזריאלי הבטחתי לעצמי לא לחזור יותר ליוטבתה, אך האדיבות והסימפטיה הביאה אותי לשינוי דעתי.
תודה לכם על האיכפתיות, זכיתם בי בחזרה ובעוד רבים שחושבים שהלקוחות הם בעצם דבר חשוב..

תודה מכל הלב, חגית
כספי סוג הנזק :
תודה רבה למנכ"ל הרשת פתרון נדרש :

יטבתה בעיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה